اخبار داغ

دستاوردهای نظام در فتنه 88؛

فتنه سال ۸۸ و حوادث بوجود آمده در خرداد ماه

فتنه سال ۸۸ و حوادث بوجود آمده در خرداد ماه
فتنه‌ی سال ۸۸ و حوادث بوجود آمده بعد از انتخابات آن سال نقاط تیره‌ای در تاریخ روشنفکرنماهای وابسته به غرب هستند که به لطف خدا علی رغم هزینه‌های فراوان، برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهایی را هم به‌همراه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک دانشجو فتنه‌ی سال ۸۸ و حوادث بوجود آمده بعد از انتخابات آن سال نقاط تیره‌ای در تاریخ روشنفکرنماهای وابسته به غرب هستند که به لطف خدا علی رغم هزینه‌های فراوان، برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهایی را هم به‌همراه داشته است.
در واکاوی حوادث پس از انتخابات آنچه بیش از همه مورد توجه قرار گرفته نیمه‌ی خالی لیوان یعنی هزینه‌های وارد شده به مردم ایران بوده است. ولی از آنجا که معمولا عدو سبب خیر می‌شود، این لیوان نیمه‌ی پری هم داشته که حاصل محاسبات غلط دشمنان نظام، هوشیاری مردم و تیزبینی رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای و حماقت فتنه‌گران بوده است.
در اینجا به برخی از دستاوردهای جنبش سبز آمریکایی برای نظام و درواقع خدمات ناخواسته‌ی منافقین به جمهوری اسلامی ایران به صورت تیتروار اشاره می‌کنیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو, پیک دانشجو,
,
,

۱٫ اولین و شاید بزرگترین خدمت فتنه‌گران به نظام، کمک به جمهوری اسلامی برای شناخت عناصر ضد‌انقلاب، خود فروخته، غربگرا و منافق‌صفت نفوذ کرده در بدنه‌ی حکومت بود. همیشه یکی از دغدغه‌های مهم نیروهای حزب‌اللهی از آغاز انقلاب تاکنون معرفی جریان‌های ریشه‌دار ضدانقلاب و غربگرا در بدنه‌ی حکومت بوده است. این جریان که با ظاهر و نقاب دوست و با ترفند‌های مختلف، خود را مانند یک بیماری به نظام چسبانده بود در طول سالیان پس از انقلاب به مکیدن خون انقلاب و بدنام کردن آن مشغول بود. اوج این رفتار منافق‌گونه را می توان در دوران حکومت اصلاحطلبان در مجلس ششم و کابینه‌ی خاتمی دید.

,

۲٫ در کنار اینان که خود را به دروغ همراه با نظام معرفی می‌کردند گروههایی وجود داشتند که هنوز ماهیت واقعی خود را آشکار نکرده بودند. آنها در طول این مدت برخلاف اصلاح طلبان، انتقادها و بعضا مخالفتهایشان را با سیاست‌های جمهوری اسلامی بیان می‌کردند ولی هیچ وقت جرات بیان نیت و هدف اصلیشان را نداشتند. شعار جمهوری ایرانی و شعار دیگری که اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته بود پرده از ماهیت کثیف آنان برداشت.

,

۳٫ مردم ایران به همت آقای لندن نشین و به کمک فتنه‌گران به خطر و میزان نفوذ بعضی از آقازاده‌های ننر در جریان‌های سیاسی و به‌ویژه اقتصادی پی بردند. حمایت ویژه‌ی این آقازاده‌ها از جریان فتنه‌ی آمریکایی و تزریق منابع مالی بدست آمده از طریق رانت به آنان (کرسنت و …) و ایستادگی تمام قد در مقابل نظام جمهوری اسلامی و بعد فرار به لندن بیش از پیش مردم را متوجه پدیده‌ی شوم آقازادگی از نوع لندن نشینی کرد.

,

۴٫نیروهای حزب‌اللهی مدت های طولانی بود که در انفعال و شاید رخوت ناخواسته‌ای فرو رفته بودند که حاصل نوعی بی‌برنامگی ناشی از دست کم گرفتن رقیب بود. در حالی که امام خامنه‌ای بارها نیروهای انقلاب را به حفظ آمادگی و برنامه‌ریزی برای مقابله با روشهای مختلف تهاجمی دشمن فرا می‌خواند، عملا  فعالیت چشمگیری در این مدت صورت نگرفته بود. حوادث پس از انتخابات ۸۸ عاملی بود برای خارج نمودن نیروهای ارزشی از انفعال و تلاش برای کسب بصیرت و برنامه‌ریزی برای مقابله با دشمنان.

,

۵٫ فتنه‌گران منافق در آن مدت از هیچ ابزار و روشی برای پیشبرد اهداف پلیدشان دریغ نکردند. همانها که در دوره‌ی اصلاحات خواستار به موزه سپرده شدن اندیشه‌های امام بودند و شهدا را عده‌ای خشونت طلب معرفی می‌کردند در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای و منافق‌صفتانه خود را طرفدار راه امام و شهدایی همچون شهدای بزرگوار همت و باکری نامیدند. حال آنکه مطرح کردند نام شهدا و امام و تکرار آن خدمت بزرگی به نظام بود. چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون گرانبهای شهدا و رهبری امام خمینی (ره) بود.

,

۶٫فتنه‌ی سال ۸۸ به خوبی قدرت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد. در فتنه و آشوبی که تمامی مخالفان نظام با کمک مستقیم آمریکا و اسرائیل متحد با یکدیگر در مقابل ملت ایران ایستادند تنها پیروزیشان آتش زدن سطل زباله ها و شکستن شیشه‌ها بود. شاید اگر نظام سالها تلاش می‌کرد به این خوبی و با این ظرافت نمی‌توانست قدرت خود را به جهانیان نشاند دهد. کاری که فتنه گران داخلی به کمک منافقین و سلطنت‌طلبان به خوبی از پس آن بر آمدند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه