اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلسله خبر داد:

کسب رتبه نخست اشتغالزایی در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان سلسله

کسب رتبه نخست اشتغالزایی در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان سلسله
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گفت: شهرستان سلسله رتبه نخست اشتغالزایی در حوزه جهاد کشاورزی با ایجاد ۴۷۳ شغل در سال ۹۵ را کسب نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «هادی سپهوند» در گفتگو با لرسو گفت: در سال ۹۵، ۲۲۰ هزار تن انواع محصولات و فرآورده‌های کشاورزی تولید شده است که پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال به بیش از ۳۰۰ هزار تومان افزایش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو ,

مدیرجهاد کشاورزی سلسله به نرم بالای آبیاری تحت سیستم‌های بارانی اشاره کرد و افزود: نرم آبیاری تحت سیستم‌های بارانی در کشور ۲۳ درصد و در استان لرستان ۲۱ درصد است که این روند خوشبختانه در شهرستان سلسله ۳۱ درصد است که بالاتر از نرم  کشوری است.

,

وی تصریح کرد: با توجه به شناور بودن اعتبارات آبیاری بارانی در استان لرستان در سال ۹۵، ۱۵ میلیارد تومان معادل ۵۰ درصد کل اعتبارات این حوزه در شهرستان سلسله جذب شده است.

,

سپهوند افزود: 2 هزار و 500 هکتار از اراضی آبیاری آبی سلسله توسط این اعتبارات که به صورت بلاعوض در اختیار کشاورزان گذاشته شده، تحت سیستم‌های آبیاری بارانی قرار گرفته است.

,

وی در ادامه به مکانیزاسیون کشاورزی اشاره نمود و گفت: در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، ۲۲۰ دستگاه تراکتور و ادوات کشاورزی با ۵ میلیارد تومان اعتبار به کشاورزان سلسله در سال ۹۵ واگذارشده است و همین آمار بالا باعث شده تا سلسله با ضریب ۱.۶۳ درصد بالاتر از نرم کشوری در مکانیزاسیون کشاورزی قرار گیرد.

,

مدیرجهاد کشاورزی در پایان با بیان اینکه شهرستان سلسله رتبه نخست اشتغالزایی در حوزه جهاد کشاورزی با ایجاد ۴۷۳ شغل در سال ۹۵ را کسب نمود، خاطرنشان ساخت: توفیقات حوزه کشاورزی مرهون زحمات همه کشاورزان عزیز و نیز پرسنل زحمت‌کش این اداره است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه