اخبار داغ

مسوول نمایشگاه شب های آسمانی:

انسجام فرهنگی مسوولان تیران و کرون در شب های آسمانی/ ۵ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند

انسجام فرهنگی مسوولان تیران و کرون در شب های آسمانی/ ۵ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند
حجت الاسلام فدایی جمعیت تقرییی استقبال کننده از نمایشگاه را بیش از پنج هزار نفر دانست و گفت: انسجام و هماهنگی مناسب و خوبی از طرف ادارات در برپایی نمایشگاه شب های آسمانی انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون؛ یکی از مسوولان نمایشگاه شب های آسمانی تیران ماه رمضان را فرصت نابی برای برگزاری برنامه های فرهنگی دانست و اظهار کرد: نمایشگاه شب های آسمانی برای دومین سال همزمان با ماه مبارک رمضان با رویکرد و تحول جدیدی در جوار مزار شهدای گمنام تیران در شش شب برگزار شد و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و کرون,

حجت الاسلام محمدجواد فدایی با اشاره به برپایی غرفه های مشاوره، کودک، بانوان و غرفه های آموزشی گفت: غرفه ای مردمی در کنار غرفه های دیگر برای عموم مردم در این نمایشگاه شامل مجموعه ای از مسائل خانواده و نشاط، سبک زندگی، فضای مجازی و مواردی از این قبیل با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار شد که استقبال چشمگیری از آن به عمل آمد.
وی رضایت مردم از برنامه سال گذشته را عامل مهمی برای این استقبال گسترده عنوان کرد و افزود: هر شب بیش از 600 تا 800 نفر با جمعیت متفاوت و حتی از شهرستان های هم جوار از غرفه مردمی استقبال کردند و بیش از 150 کودک در غرفه های کودک حضور یافتند.
این استاد حوزه علمیه جمعیت تقرییی استقبال کنندگان از نمایشگاه را بیش از پنج هزار نفر دانست و ادامه داد: انسجام و هماهنگی مناسب و خوبی از طرف ادارات و به خصوص دفتر امام جمعه تیران در برپایی نمایشگاه انجام شد که اجتماع فرهنگی نمونه ای را در کل شهرستان رقم زد.
حجت الاسلام فدایی با بیان اینکه بیش از 15 نفر فعالیت جدی و موثری در برپایی این نمایشگاه داشتند، خاطرنشان کرد: بودجه مالی برنامه از طریق آورده اول همکاران فرهنگی و همکاری و قول های مساعد ادارات شهرستان تامین شد.
وی با اشاره به اینکه شب های آسمانی در مسیر ایجاد معنویت و نشاط و شادابی در خانواده برپا شد، تصریح کرد: رویکرد این برنامه در مرتبه اول به سمت جوانان معطوف بود که با استقبال بیشتر این قشر هم نسبت به سال گذشته مواجه شد.
این مسوول یادآور شد: 50 جلسه با موضوع های مختلف و با توجه به آسیب شناسی های برگزار شده در شهر و روستاها با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و همکاران مجموعه در مناطق مختلف شهرستان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
حجت الاسلام فدایی افزود: برنامه مناسبتی دیگری با همکاری هیات رزمندگان در شب های قدر در محل امامزاده برپا می شود.
وی در پایان از همکاری امام جمعه تیران، ناحیه مقاومت بسیج، پایگاه های بسیج به خصوص پایگاه حیدر کرار، نیروی انتظامی، مسوولان مسجد سیدالشهدا و کسبه اطراف آن، اداره مخابرات و برق، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه و سایر اداراه ها و ارگان های همکاری کننده تقدیر کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه