اخبار داغ

نمایشگاه علوم قرآنی در لرستان افتتاح شد

نمایشگاه علوم قرآنی در لرستان افتتاح شد
سومین نمایشگاه علوم قرآنی و معارف اسلامی با حضور معاون سیاسی استاندار افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛حبیب الله خجسته پورمعاون سیاسی استاندار در افتتاحیه سومین نمایشگاه علوم قرآنی و معارف اسلامی استان لرستان در جمع خبرنگاران گفت: برای هر چیز بهاری است و بهار ماه مبارک رمضان قرآن است و اکنون که در بهار قرآن قرار داریم  فعالیت های قرآنی در این ماه هم مناسب و بیشتر بایددیده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

خجسته پور تصریح کرد : یکی بخش از فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی معرفی قرآن است  که این فعالیت ها توزیعو تهیه  کتب قرآنی، ادعیه، داستان‌های قرآنی و نرم افزارهایی در این زمینه است.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان یاد آور شد:امروز ماشاهد برگزاری نمایشگاه  های در زمینه علوم قرآنی هستیم  که امیدواریم همه مردم در این نمایشگاه حضور پیدا کنند  و از محصولات قرآنی در نمایشگاهها استفاده کنند.

,

وی ترویج فرهنگ قرآنی را نو آوری خوبی دانست و گفت :ترویج فرهنگ قرآنی عناوین مختلفی را در کنار کتب قرآنی و مذهبی قرار داده است و این یک نوآوری خوبی در زمینه کتابخوانی است.

,

گفتنی است این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهرستان خرم آباد به مدت ۲۰ روز دائر است و علاقمندان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

,

انتهای پیام/د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه