اخبار داغ

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان لرستان خبر داد

برگزاری جشنواره ملی آیات در استان لرستان

برگزاری جشنواره ملی آیات در استان لرستان
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان لرستان از برگزاری جشنواره ملی آیات نیمه دوم امسال در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ منصور احمدی مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان لرستان ظهر امروز در افتتاحیه نمایشگاه علوم قرآنی و معارف اسلامی استان لرستان در جمع خبرنگاران بیان داشت: سومین نمایشگاه علوم قرآنی و معارف اسلامی قرآن و عترت استان لرستان به مدت 25 روز برپا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

احمدی گفت: در نمایشگاه علوم قرآنی ما بالغ  بر پنج هزار عنوان کتاب متنوع در زمینه های علوم و معارف اسلامی، قرآن و عترت ، ادبیات و روانشناسی است که با تخفیف ویژه و مناسب 40 درصد به مردم عرضه می‌شود.

,

وی هدف از برگزاری نمایشگاه ترویج علوم و معارف اسلامی و سبک زندگی اسلامی در اقشار مختلف با نگاه ویژه از جمله کودک و نوجوان عنوان کرد.

,

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان لرستان عنوان داشت: دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی استان لرستان در سال گذشته توانست رتبه نخست کشوری را را به خود اختصاص دهد لذا در این زمینه باید در سال 96 گامی های بلندتر ی نسبت به سال گذشته برداشته شود.

,

احمدی در ادامه گفت: ما در ابتدای امسال سومین نشست سراسری شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کل کشور را در استان لرستان را داشته باشیم و در ماه مبارک رمضان هم توانستیم ۱۷ محفل قرآنی با حضور  قاری بین المللی، تدبر و جز خوانی در سراسر استان لرستان برگزار کنیم.

,

وی بیان داشت: در نمایشگاه علوم قرآنی از برنامه‌های پایانی ما در ماه مبارک رمضان است واز جمله برنامه های دیگری که در نظر داریم  جشنواره ملی آیات در ابتدای نیمه دوم امسال استکه این جشنواره با یکی از موضوعات هنری در استان لرستان برگزار می شود که ما مقدمات کار را در این راستا فراهم کردیم.

,

احمدی افزود: رویداد خوبی که در سطح موسسات استان به عمل آمده است   این است که دو اتحادیه در ابتدای سال گذشته رسما ادغام و موسسات زیر مجموع دو دستگاه حاکمیتی فعالیت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه