اخبار داغ

گزارش/

کالبد شکافی انتخابات شورای شهر الشتر/ آیا نتیجه انتخابات شورای شهر الشتر تأیید خواهد شد؟

کالبد شکافی انتخابات شورای شهر الشتر/ آیا نتیجه انتخابات شورای شهر الشتر تأیید خواهد شد؟
انتخابات شورای شهر الشتر نیز بسان سایر شهرهای کشور در ۲۹ اردیبهشت با حضور حداکثری مردم برگزار و نتیجه نهایی آن مشخص گردید. اما پس از اعلام نتیجه انتخابات شورای شهر، برخی کاندیداها نسبت به نتیجه اعلام شده اعتراض کرده و خواستار بررسی صندوق‌های اخذ رأی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از لرسو؛ انتخابات شورای شهر الشتر نیز بسان سایر شهرهای کشور در ۲۹ اردیبهشت با حضور حداکثری مردم برگزار شد. در نهایت آقایان سجاد امیری، صمدامیری، علی بهرامی، حمید رشیدی و خانم نجمه منظمی به عنوان منتخبین مردم حائز اکثریت آرا شناخته شدند و  ترکیب آینده شورای شهر الشتر با این افراد مشخص شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو,

اما پس از اتمام شمارش آراء و اعلام نتایج برخی از کاندیداها که اسامی آنها در بین ۵ نفر نبوند، به نتیجه انتخابات معترض شدند و از مبادی مختلف از جمله شورای عالی نظارت بر انتخابات برای رسیدگی و بازشماری تقاضای رسیدگی نمودند.

,

پس از این اعتراضات بصورت نمونه چند مورد از صندوق‌های شهر الشتر بازشماری شد که نتیجه‌ای برای معترضین به دنبال نداشت. امروز نیز در ادامه اعتراضات و شکایات برخی کاندیداها به نتیجه انتخابات شورای شهر الشتر، تعدادی از صندوق‌های شهر الشتر مورد اعتراض با حضور نماینده سلسله ودلفان در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان در حضور ۲ تن از کاندیداهای معترض، یک نفر آقا و یک نفر خانم، بازشماری شد که در صندوق‌های بازشماری شده تا این ساعت اختلاف محسوس و قابل اعتنایی که مصداق قانونی تخلف باشد، یافت نشده است.

,

با پایان باز شماری صنادیق اخذ رای شورای شهر الشتر رستمیان نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان در این رابطه به خبرنگار لرسو گفت: با بررسی‌های دقیق به عمل آمده تخلفی در انتخابات دیده نشده و از نظر اینجانب انتخابات مورد تائید است.

,

وی افزود: پس از نشست با رئیس و اعضای شورای نظارت تائیدیه رسما اعلام می‌شود.

,

به نظر می‌رسد در صورت ادامه روند به این شکل انتخابات شورای شهر الشتر تایید خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

گزارش: فیروز اکبری

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه