اخبار داغ

همزمان با ایام شهادت مولای متقیان(ع)؛

بیش از50 سبدحمایتی بین خانواده های ایتام و بدسرپرست خرم آبادی توزیع شد+عکس

بیش از50 سبدحمایتی بین خانواده های ایتام و بدسرپرست خرم آبادی توزیع شد+عکس
به منظور خدمت رسانی و حمایت از ایتام و خانواده های بد سرپرست بیش از 50 بسته غذایی درمناطق محرم شهرستان خرم آباد توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  شهرزاد دولتخواه اظهار داشت: در راستای دستتیابی به اهداف خیرخواهانه وبه منظور خدمت رسانی و حمایت از ایتام و خانواده های بد سرپرست،با همکاری خیرین و نیکوکاران عضو بسیج جامعه پزشکی، بیش از 50 بسته غذایی درمناطق محرم شهرستان خرم آباد توزیع  شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 مسئول کمیته خیرین بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اجرای طرح  توزیع اولین سری سبد کالای نیازمندان، گفت: یکی از ماموریت های بسیج جامعه پزشکی،حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و آسیب دیده جامعه است و اطعام نیازمندان و ایتام یکی از طرح هایی است که در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین انجام می شود.

, اطعام نیازمندان و ایتام یکی از طرح هایی است که در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین انجام می شود., اطعام نیازمندان و ایتام یکی از طرح هایی است که در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین انجام می شود.,

 

,  ,  ,

 بسته غذایی

, بسته غذایی,

 

,

 وی افزود: با توزیع این بسته‌ها، بیش از 50 خانواده ایتام و بدسرپرست از سبد حمایتی بهره‌مند می شوند و ارزش ریالی هرسبد بیش از 800 هزار ریال هزینه شده است.

,

 

,

 دولتخواه  ضمن دعوت از  تمامی خیرین نیک اندیش جهت مشارکت در این طرح گفت: این بسته های غذایی در شب های قدر توسط اعضای حلقه صالحین کمیته خیرین بسیج جامعه پزشکی لرستان  توزیع می شوند.  

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه