اخبار داغ

کارگاهی که محل عبادت مغازه داران اردکانی شده است+ تصاویر

کارگاهی که محل عبادت مغازه داران اردکانی شده است+ تصاویر
مغازه دار اردکانی در ابتکاری نو مغازه خود را محلی برای برپایی نماز جماعت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اردکان گویا، نماز جماعت همیشه امری مورد تاکید در اسلام بوده است و این امر در ایام ماه مبارک رمضان بیشتر مورد تاکید قرار می گیرد و بسیاری از مردم در این ماه به این امر توجه بسیاری کرده و آن را گرامی می دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اردکان گویا,

در شهرستان اردکان در اقدامی قابل تقدیر صاحب مغازه کانال سازی اطمینان به برپایی نماز جماعت ظهر در مغازه خود پرداخته است و توانسته است شرایطی برای برپایی نماز جماعت برای مغازه داران هم جوار نیز فراهم کند.

,

محمود سنایی راد در خصوص انگیزه اش برای ایجاد نماز جماعت در مغازه اش گفت: ماه رمضان ماه بندگی و عبادت خداست ماهی که روزه بر همگان واجب می شود و همه مهمان خدا هستیم و چقدر خوب است در هنگام اذان ساعتی را دست از کار کشیده و به پیشگاه خداوند عرض ادب کنیم.

,

, ,

صاحب مغازه کانال سازی اظهار داشت: برای کسبه زمان خیلی با ارزش است اما با این حال تصمیم گرفتیم که در ماه مبارک رمضان برای درک و فضیلت بیشتر این ماه نماز ظهر و عصر را در کارگاه خود اقامه کنم.

,

وی ادامه داد: خوشبختانه صاحبان مشاغل اطراف هم که از اقامه نماز جماعت مطلع گشتند به جمع مان پیوستند و امیدوارم بتوانیم این فرهنگ را پایه ریزی کنیم و ادامه دهیم.

,

مجتبی هاتفی طلبه جوان اردکانی گفت: خوشبختانه اعتقاد مردم و کارفرمایان به اقامه نماز جماعت بیشتر شده است و بی شک این اعتقادات دینی در وجدان کاری نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت.

,

وی ادامه داد: زمانی که پیشنهاد اقامه نماز از جانب کارفرمای این کانال سازی پیشنهاد شد سریعا قبول کردم و این را وظیفه خود دانستم تا از این طرق به گسترش این فرهنگ زیبا بپردازم.

,

هاتفی اظهار داشت: در برخی از مکان ها امکان ایجاد مسجد وجود ندارد و گاهی نیز مسجد از محلی دور است و چقدر خوب می شود که همه به نماز جماعت توجه نشان داده و معنویت در فا حکم فرما شود.

,

این طلبه جوان با ابراز خوشحالی از اجرای چنین طرحی در اردکان افزود: خوشبختانه در این فضا علاوه بر اقامه نماز جماعت ساعتی را به خواندن دعا و پرسش و پاسخ مسائل شرعی سپری می شود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه