اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد؛

تعرفه‌های پزشکی همچنان بلاتکلیف است/ افزایش منطقی تعرفه‌های سلامت راهکار ارائه خدمت به بیماران

تعرفه‌های پزشکی همچنان بلاتکلیف است/ افزایش منطقی تعرفه‌های سلامت راهکار ارائه خدمت به بیماران
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه خدمت به بیماران در پی افزایش منطقی تعرفه‌های سلامت است، گفت: تعرفه‌های پزشکی همچنان بلاتکلیف است و باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد وحدتی‌هلان، با تاکید بر ضرورت افزایش تعرفه‌های پزشکی در سال 96، اظهار داشت: عدم تعیین تکلیف تعرفه‌های پزشکی مشکلاتی را در حوزه سلامت ایجاد می‌کند و سبب خواهد شد که هر پزشک به میل خود تعرفه‌ها را افزایش دهد که همین امر نوعی هرج و مرج را در بهداشت و درمان پدید خواهد آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نمی‌توان توقع داشت که افزایش تعرفه‌های پزشکی ثابت یا کاهش پیدا کند زیرا پزشکان نیز باید بر اساس تورم، افزایش تعرفه‌ای را شاهد باشند اما از سویی افزایش 10 درصدی نیز منطقی نخواهد بود.

,

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: افزایش منطقی تعرفه‌های پزشکی منجر به دلگرمی پزشک و در نهایت ارائه خدمت مطلوب‌تر به بیماران می‌شود که در نتیجه رضایتمندی بیماران را نیز به همراه خواهد داشت.

,

وی یادآور شد: افزایش منطقی تعرفه‌های پزشکی هم به نفع پزشک است و هم به نفع بیما،؛از این رو باید سازوکار دقیقی برای تعیین تکلیف این موضوع در نظر گرفته شود زیرا بلاتکلیفی آن به صلاح نیست.

,

وحدتی‌هلان تاکید کرد: اکنون تعرفه‌های حوزه سلامت نه تنها در پایان سال گذشته تعیین تکلیف نشده است بلکه اکنون با گذشت 3 ماه از سال خبری از مشخص شدن این تعرفه‌ها نیست.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارت بهداشت با همکاری بیمه‌ها باید ورود جدی به این موضوع داشته باشند تا منافع هر 2 گروه مورد توجه واقع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه