اخبار داغ

نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی؛

آمریکایی‌ها هیچ‌یک از تحریم‌ها را رفع نکرده‌اند/ بارها شاهد نقض برجام بوده‌ایم

آمریکایی‌ها هیچ‌یک از تحریم‌ها را رفع نکرده‌اند/ بارها شاهد نقض برجام بوده‌ایم
نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی اعتماد به ‌آمریکایی‌ها را اشتباهی راهبردی دانست و از عدم رفع تحریم‌ها و نقض برجام سخن گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، یوسف داوودی در گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج درباره تصویب تحریم‌های ضد ایرانی جدید در سنای آمریکا اظهار داشت: این تحریم‌‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد و آمریکایی‌ها نتوانسته‌اند ملت ایران را تسلیم خواسته‌های خود کنند، در آینده هم نمی‌توانند کاری انجام دهند و فقط به دنبال تهدید و جوسازی علیه ایران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی در پاسخ به این سوال که موضع ایران در قبال اقدامات اخیر آمریکا باید چه باشد، عنوان کرد: باید به فکر این باشیم که کشور را مقاوم کنیم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اقتصاد مقاومتی را محور برنامه‌های کشور قرار بدهیم و به امید دیگر کشورها نباشیم تا اگر یک روز نفت و بانک و مسئولین ما را تحریم کردند، دچار مشکل نشویم.

,

نماینده مردم سراب با اشاره به اینکه آمریکا بارها وبارها برجام را نقض کرده است، تاکید کرد: آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و از اول هم قابل اعتماد نبوده‌اند و ثابت کرده‌اند مشکل آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است و این تحریم برای فشار به جمهوری اسلامی می‌باشد و ربطی به مسائل هسته‌ای و موشکی ندارند.

,

وی به مانع تراشی‌های آمریکا در طول سال‌های اخیر اشاره کرد و پیرامون اظهارات برخی از مسئولین درباره مذاکره با آمریکایی‌ها برای رفع تحریم‌های غیرهسته‌ای بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب آمریکایی‌ها دائم به دنبال مانع تراشی بوده‌اند و هیچکدام از تحریم‌ها را علیه ایران رفع نکرده‌اند، براساس روابط بین الملل باید مذاکرات دیپلماتیک وجود داشته باشد اما نباید به آنها اعتماد کنیم.

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه