اخبار داغ

نماینده مردم بناب در مجلس:

دولت‌مردان جرأتی برای مقابله با آمریکایی‌ها ندارند/ منتظر درس عبرت گرفتن روحانی هستم

دولت‌مردان جرأتی برای مقابله با آمریکایی‌ها ندارند/ منتظر درس عبرت گرفتن روحانی هستم
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دلیل نقض برجام و وضع تحریم‌های دوباره علیه ایران را انفعال دولت‌مردان در قبال آمریکایی‌ها دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ضیاءالله اعزازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج درباره واکنش احتمالی مسئولان به وضع تحریم‌های جدید علیه کشورمان اظهار داشت: دولت‌مردان ما جرات ندارند در مقابل آمریکا موضع بگیرند و آمریکایی‌ها روز به روز بدون واهمه تحریم‌های جدیدی را اعمال می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی مقابله با این تحریم‌ها را خواستار شد و تاکید کرد: هیئت نظارت بر برجام باید با چنین رفتارهایی مقابله به مثل کند، آن‌ها برجام را نقض می‌کنند پس ما نیز باید برجام را نقض کنیم، اگر مسئولین ما به مسائل داخلی ایمان داشتند و کوتاه نمی‌آمدند، امروز شاهد این اتفاقات نبودیم.

,

نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به اینکه مسئولین به پیش بینی‌های رهبری اعتنایی نکردند، خاطرنشان ساخت: رهبری بارها اشاره فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست اما مذاکره کنندگان توجهی به این سخنان رهبری نداشتند و اتفاقاتی افتاد که نباید می‌افتاد.

,

وی در واکنش به اظهارات روحانی مبنی بر رفع سایه جنگ به واسطه‌ی مذاکره، متذکر شد: اگر امنیت کشور دست ایشان بود، کشور با بحران روبرو می‌شد، حرف‌های زیادی برای گفتن داریم که در مقطع فعلی صلاح نیست و منتظریم ببینیم آیا آقایان از تشدید تحریم‌ها درس عبرت می‌گیرند و یا به رویه قبلی خود ادامه می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه