اخبار داغ

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی:

رئیس‌جمهور هرچه سریع‌تر جلسه کمیته برجام را تشکیل دهد/ آقای روحانی با انتخاب شما جنگ به داخل بهارستان آمد

رئیس‌جمهور هرچه سریع‌تر جلسه کمیته برجام را تشکیل دهد/ آقای روحانی با انتخاب شما جنگ به داخل بهارستان آمد
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که تحریم‌های جدید خلاف وعده‌های ظریف و روحانی است، گفت: در شرایط فعلی رئیس‌جمهور باید هرچه سریع‌تر جلسه کمیته برجام را تشکیل دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگار سایت قم فردا، ضمن محکوم کردن وضع تحریم جدید علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: آقای ظریف به‌عنوان نماینده دولت در دستگاه دیپلماسی کشور که مورد تأیید صریح رئیس‌جمهور هم هست، در مجلس گفت زمانی که سازمان ملل برجام را قبول کند تمامی تحریم‌ها از بین می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: حتی ظریف گفت با اجرایی شدن برجام تحریم‌های آمریکا هم سند اجرایی پیدا نمی‌کند.

,

قاضی پور به وعده‌های انتخاباتی روحانی نیز اشاره کرد و گفت: روحانی گفت در انتخابات به آقای رئیسی رأی ندهید، اگر وی را انتخاب کنید تحریم بیشتر و جنگ می‌شود ولی دیدیم که مردم به آقای روحانی رأی دادند جنگ آمد به درون مجلس کشیده شد.

,

وی افزود: علاوه بر این روحانی وعده برداشتن تحریم‌ها را داده بود، تحریم‌ها که برداشته نشد هیچ بلکه تحریم‌های جدیدی هم اضافه شد.

,

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ابراز داشت: انتظار داریم که هر چه سریع‌تر آقای روحانی جلسه کمیته نظارت بر برجام را تشکیل بدهد و پیشنهادهای خودش را به مجلس برای تصمیم‌گیری نهایی ارائه دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه