اخبار داغ

به بهانه تیتر نخست امروز روزنامه اعتماد؛

صف واحد علیه شیطان باید همیشگی باشد!

صف واحد علیه شیطان باید همیشگی باشد!
روزنامه اصلاح طلب "اعتماد" امروز در تیتر نخست خود آورده است؛ "صف واحد علیه تیلرسون" و اشاره ای داشته به بیانیه جمعی از فعالان سیاسی و اصلاح طلب درباره سخنان وزیر امور خارجه آمریکا که باید در این خصوص موضع فعال و متحدانه ای داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، رکس تیلرسون اخیراً با گستاخی تمام اعلام داشته که به دنبال تغییر نظام ایران با عناصر حاضر در قدرت هستیم و این در حالی است که همین روزها بالاخره آمریکایی ها با انتشار اسنادی جزییات دخالت بی شرمانه خود در کودتای 28 مرداد سال 32 را اعلام داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

بگذریم از این که چه ارتباطی می تواند میان این دو واقعه وجود داشته باشد، اما سخن اینجاست که چرا اصلاح طلبانی که امروز در برابر سیاست شوم شیطان بزرگ موضع متحدانه می گیرند ، در برخی مقاطع تاریخی از جمله در فتنه 88 به گونه ای دیگر رفتار کردند که گویا در صف آمریکا علیه ملت قرار دارند؟!

,

بی شک موضع متحدانه و همدلانه علیه آمریکای سلطه گر باید همیشگی باشد چه آن که در خویِ شیطانی و زورگویِ آمریکا در طول حدود 4 دهه اخیر تفاوتی به وجود نیامده و حال آن که متاسفانه در روحیه انقلابی عده ای تزلزل هایی پدید آمده که نمونه بارزش را در فتنه گری های سال 88 مشاهده کردیم.

,

 فتنه 88 هزینه سنگینی برای کشور داشت به صورتی که تحریم ها پس از فتنه 88 اوج گرفت که البته در این میان آقازاده ها نقش مهم و اساسی را ایفا کردند و با کدهایی که می دادند غرب و آمریکا را تشویق به افزایش تحریم ها می کردند.

,

 با توجه به دشمنی های غرب و استکبار و جنگ و درگیری در منطقه و حضور داعش در عراق و سوریه و حملات تروریستی در مجلس و مرقد امام خمینی(ره) وحدت و همدلی بیش از پیش نیاز می شود اما ای کاش اصلاح طلبان در همه زمینه ها وحدت را مهم و مورد نیاز می دانستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه