اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام ره خلخال خبر داد؛

جمع‌آوری بیش از 70 میلیون تومان کمک مردمی در ماه مبارک رمضان

جمع‌آوری بیش از 70 میلیون تومان کمک مردمی در ماه مبارک رمضان
رئیس کمیته امداد امام ره خلخال گفت:در ماه مبارک رمضان بیش از 70 میلیون تومان کمک نقدی و جسنی جمع آوری شده و بیش از یک هزار سبد غذایی هر کدام به ارزش پنجاه هزار تومان در اختیار خانواده های مددجو قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ،صفر فتح الله زاده گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در ایام شهادت امام علی (ع) به همت کمیته امداد امام ره و مجموعه بهزیستی شهرستان خلخال 500  نفر از مددجویان در ضیافت افطار ساده در محل مصلی خلخال شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی افزود: هزینه این افطاری از سوی خیرین شهرستان خلخال پرداخت شد که همچنان اقدامات خیرین در همراهی با نهادهای حمایتی شهرستان ادامه دارد.

,

فتح الله زاده گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از 70 میلیون تومان کمک نقدی و جسنی جمع آوری شده و بیش از یک هزار سبد غذایی هر کدام به ارزش پنجاه هزار تومان در اختیار خانواده های مددجو قرار گرفته است.

,

دل انگیز مسروری رئیس اداره بهزیستی خلخال نیز ضمن تقدیر از اقدام خیر خیرین شهرستان خلخال در همراهی با نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد شهرستان گفت: این ضیافت افطاری تنها یک افطار نبوده بلکه نشست مسئولین در کنار محرومین و مستمندان قوت قلبی برای آنان است که دعای خیر مددجویان شامل حال خیرین خواهد شد.

,

وی از زحمات کمیته امداد شهرستان خلخال در همراهی با بهزیستی در اجرای این برنامه افطار تقدیر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه