اخبار داغ

گزارش/

فرار مسئولان لنده ای از ارائه گزارش عملکرد به مردم و رسانه ها

فرار مسئولان لنده ای از ارائه گزارش عملکرد به مردم و رسانه ها
رسانه به عنوان رکن مهم توسعه در آگاهی بخشی به جامعه است که می تواند در بازخود عملکرد ادارات و نهاد به خصوص مسئولان نقشی مهم داشته باشد ولی متاسفانه برخی از مسئولان لنده ای به دلیل ضعف در عملکرد و یا نداشتن روحیه پاسخگویی از مواجهه با اصحاب رسانه متواری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده شهرستان لنده از جمله محروم ترین شهرستان های استان کهگیلویه وبویراحمد است که علی رغم محرومیت های که دارد کارهای خوبی در دولت های مختلف در این شهرستان صورت گرفته است که به هیچ وجه ممکن جای خالی محرومیت ها را پر نخواهد کرد ولی همین اندازه هم که کار شده است جای تقدیر دارد ولی متاسفانه به دلیل عدم رسانه ای کردن بیشتر این خدمات در دولت های مختلف به خصوص در دولت یازدهم خیلی از خدمات ارزشمند نظام جا مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده,

در بحث توسعه آبرسانی به روستاهای، تعویض و اصلاح شبکه های برق، طرح های کشاورزی و سایر خدمات که در روستاها و سطح شهر صورت گرفته است که به دلیل رسانه ای نبودن مسئولان و فرار آنان از بیان عملکرد متاسفانه گمنام  مانده است.

,

برخی مسئولان در هفته ای که به نام خودشان است هم از ارائه گزارش وضعیت پروژه ها، دیدارها و عملکردهای خود به اصحاب رسانه متواری هستند.

,

ضعف آشکار بیشتر مسئولان لنده ای در بیان عملکردشان و دوری جستن از اصحاب رسانه چنان روشن است که گویی برخی ادارات اصلاً در این شهرستان وجود ندارند چرا که سال تا سال یک مصاحبه و یا یک خبر علی رغم داشتن روحیه تعاملی اصحاب رسانه متاسفانه از آنان منتشر نمی شود.

,

این جای بسی تاسف است که خدمات ارزشمند نظام با سیاسی کاری مسئولان و عدم تعامل با اصحاب رسانه این چنین گمنام بماند.

,

, ,

طرفدار نقد بی رحمانه ولی در چهارچوب قانون هستم

, طرفدار نقد بی رحمانه ولی در چهارچوب قانون هستم,

دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری ضمن ابراز گلایه مندی از عدم رسانه ای کردن خدمات دولت ونظام از سوی مسئولان این شهرستان گفت: همه ما باید بپذیریم که یک پای ثابت توسعه فراگیر بدون شک اصحاب رسانه هستند.

,

وی افزود: نظارت غیررسمی اصحاب رسانه بر عملکرد مسئولان و داشتن روحیه مطالبه گری می تواند عامل پیشرفت توسعه این شهرستان باشد.

,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: نظارت مستمر اصحاب رسانه باعث روشن شدن ابعاد مفاسداقتصادی در جامعه است.

,

وی تاکیدکرد: همیشه طرفدار نقد بی رحمانه ولی در چهارچوب قانون هستم ولی نقد نیز با تخریب تفاوت دارد که اصحاب رسانه باید این را مد نظر داشته باشند.

,

پاسخگوی اساس مسئولیت پذیری است

, پاسخگوی اساس مسئولیت پذیری است,

کریمی نژاد خطاب به مسئولان شهرستان لنده گفت: پاسخگوی اساس مسئولیت پذیری است و همه مسئولان نیز باید پاسخگوی عملکردشان باشند.

,

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: باید اصحاب رسانه با یاری مسئولان نسبت به پوشش خدمات دولت ونظام همکاری کنند و این همکاری باید دو سویه باشد.

,

وی در ادامه نیز خطاب به مدیران شهرستان لنده گفت: بهترین مدیر از نگاه من مدیری است که از نقدهای سازنده هرگز نهراسد و با آغوش باز استقبال کند چرا که نقد سازنده عامل پیشرف و توسعه است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه