اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی :

عملیات ساخت بیمارستان 310 تخت خوابی جهرم تا پایان امسال به اتمام می رسد

عملیات ساخت بیمارستان 310 تخت خوابی جهرم تا پایان امسال به اتمام می رسد
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال 96 پروژه بیمارستان 310 تخت خوابی جهرم تحویل داده می شود و این بیمارستان به یک قطب بی بدیل در حوزه آموزشی و درمانی در منطقه تبدیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پسین جهرم عصر روز گذشته با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ، رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دیگر مسؤولین شهرستانی از روند ساخت و ساز پروژه ی بزرگ بیمارستان 310 تخت خوابی جهرم بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پسین جهرم,

محمد رضا رضایی رئیس کمسیون عمران و نماینده مردم جهرم در  مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما از پیشرفت 60 درصدی ساخت این بیمارستان خبر داد و گفت: سال 97 بیمارستان بزرگ جهرم افتتاح و در اختیار مردم قرار می گیرد.

,

رضایی افزود: با افتتاح این بیمارستان زمینه برای جذب توریست های درمانی بوجود می آید و این امر در اقتصاد شهرستان تاثیر بسزایی دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: با افزوده شدن این بیمارستان و مرکز ناباروری بیش از 700 تخت بیمارستانی در شهرستان جهرم خواهیم داشت.

,

محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی نیز با اشاره یه اولویت های دولت دوازدهم در بحث پرداختن به سلامت ، ارتقای زیر ساخت های سلامت و رسیدگی به درمان مردم گفت: در سال گذشته تا به حال بیش از 31 بیمارستان با بیش از 3 هزار تخت تکمیل و افتتاح شده است و هم اکنون در اختیار مردم قرارگرفته است.

,

وی افزود: بر اساس اولویت بندی ها ، بیمارستان جهرم در اولویت سال 96 قرار دارد و تلاش می کنیم این بیمارستان که دارای بخش فوق تخصصی قلب و آی وی اف نیز است تا پایان امسال به اتمام برسد .

,

علیزاده با اشاره به این که این بیمارستان بر اساس بیمارستان های ایمن تطبیق داده شده است عنوان کرد: اورژانس بیمارستان بزرگ جهرم به بیش از 31 تخت افزایش یافته است و هشت بخش اِل دی آر برای آن پیش بینی شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: تعداد تخت های بخش مراقبت های ویژه، سی سی یو و آی سی یو را نیز افزایش داده ایم.

,

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تا پایان سال 96 پروژه  بیمارستان 310 تخت خوابی جهرم تحویل داده می شود و این بیمارستان به یک قطب بی بدیل در حوزه آموزشی و درمانی در منطقه تبدیل خواهد شد.

,

گفتنی است با تصویب هیات رئیسه دانشگاه و خیرین محترم، بیمارستان فوق تخصصی  ۳۱۰ تختخوابی جهرم  به نام سیدالشهداء (ع) مزین شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه