اخبار داغ

گزارش/

ورزشگاه 70 میلیارد ی یاسوج همچنان خاک می خورد/ورزشگاهی که به گفته مسئولان فقط تیم لیگ برتری باید در آن بازی کند+تصاویر

ورزشگاه 70 میلیارد ی یاسوج همچنان خاک می خورد/ورزشگاهی که به گفته مسئولان فقط تیم لیگ برتری باید در آن بازی کند+تصاویر
پیشکسوت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از تیم ها می توانند از این استادیوم استفاده کنند اینکه بلا استفاده باشد و هیچگونه استفاده ای از آن نشود باعث تخریب بیشتر این ورزشگاه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از ایل بانو، ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج همچنان بدون استفاده رها شده است، حصرت استفاده از آن بر دل جوانان کهگیلویه و بویراحمد مانده  و هیچ استفاده ای از این ورزشگاه نمی شود شاید ورزشگاه 15 هزار نفری شهید فتاحی یاسوج مانند برخی دیگر از پروژه های این استان به سایر پروژه های تاریخی بپیوندد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

10  سال قبل کلنگ  ورزشگاه  15 هزار نفری یاسوج بر زمین خورد و سرانجام دو سال قبل با حضور وزیر ورزش با پیشرفت 97 درصدی افتتاح شد و هزاران جوان این دیار با این فکر که دیگر نیازی نیست برای تماشای بازی فوتبال بر پشت بام مغازه بروند و از استادیوم تختی بازی ها را ببینند برای افتتاح خودشان را به ورزشگاه رساندن اما این جوانان اولین بار و آخرین بارشان بود که پا در استادیوم 15 هزار نفری یاسوج گذاشتند.

,
, ,

 

,

تخریب ورزشگاه تختی یاسوج و ندادن مجوز برای ورزشگاه 15 هزار  نفری یاسوج

,

در شهریور ماه سال گذشته در اقدامی تعجب بر انگیز ورزشگاه تختی یاسوج که تنها ورزشگاهی بود که جوانان در آن بازی می کردند و تماشاگران زیادی داشت توسط لودر خراب شد و مسئولان نیز دلیل آن را نبود پارکینگ اعلام کردند و گفتند این زمین غصبی است و در اختیار اداره کل اوقاف است و اینکه شهر مشکل ترافیکی دارد و باید صندلی های این ورزشگاه تخریب شود.

,

ورزشگاه تختی یاسوج پیرترین ورزشگاه در یاسوج بود که ورزشکاران روز تخریب این ورزشگاه را چهارشنبه سیاه ورزشی نامیدند و گفتند استان به ورزش جوانان توجهی ندارد و بعد از ابطال تیم فوتبال شهرداری یاسوج اکنون ورزشگاه را نابود کردند که جای تامل دارد.

,

بعد از تخریب این ورزشگاه جوانان و هیئت های فوتبال استان به ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج دلخوش کرده بودند که ادامه تمرینات و بازی ها را در آنجا انجام می دهند اما این دلخوش کردن ها در حد رویا ماند و پای هیچ کدام از هیئت های فوتبال استان به این ورزشگاه باز نشد تجهیزات این وزشگاه که بیش از 70 میلیارد تومان برای انها هزینه شده است در حال از بین رفتن است و در حال پیوستن به تاریخ هستند.

,
, ,

 

,

این ورزشگاه برای روزی است که ما تیم لیگ داشته باشیم

,

فوتبالیست و رییس هیئت فوتبال بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج طرح و ساختش به گونه ای است که هر تیمی نباید در آن بازی و یا تمرین کند.

,

آشتیانی با بیان اینکه این ورزشگاه طرح ویژه است، بیان کرد: این ورزشگاه همچون ورزشگاه آزادی شهر تهران است در آن تنها هفته ای یک فوتبال برگزار شود زیرا که در غیر این صورت زیر سازی آن به هم می خورد.

,

این فوتبالیست عنوان کرد: این ورزشگاه برای روزی است که ما یک تیم در لیگ برتر داشته باشیم و بتوانیم از آن استفاده کنیم البته این شرایط تنها در این استان نیست بلکه در هر استانی همچین طرح ویزه ای برای تیم ها لیگ آن استان ساخته شده است.

,

وی عنوان کرد: اگر روزی ما در مسابقات آسیایی و یا در لیگ تیمی داشته باشیم بتوانیم از این ورزشگاه استفاده کنیم مثلا ورزشگاه غدیر خوزستان تنها هفته ای یک بار تیم فولاد این استان در آن بازی می کند اما ورزشگاه استان فارس نیز به دلیل نداشتن تیم نیز در آن بازی انجام نمی شود.

,

باید در استان به فکر یک تیم لیگ یک یا  برتر باشیم ما تیم شهرداری را داشتیم که شهرداری آن را منهل کرد و کلی به این کارش افتخار کرد.

,

اینکه ورزشگاه در حال تخریب است نیست به مدیریت باز می گردد و باید کارشناسی شود که تجهیزات آن نگهداری شود.

,

قطر گل زمین ورزشگاه  5 سانتی متر است یعنی نباید آنقدر بازی در آن انجام شود که اگر این گل نشین کند مشکلات زیادی را برای ورزشگاه ایجاد می کند.

,

ورزشگاه هنوز تحویل داده نشده است و مشکلاتی در بحث آب و سایر موارد دارد که اگر برطرف شود و تحویل داده شود هفته ای یک بازی استانی را در آن خواهیم داشت.

,

 

,

اگر استادیو راه اندازی شود می توانیم تیم فوتبال بانوان داشته باشیم

,

خانم آشتیانی مربی فوتسال بانوان یاسوج نیز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری  گفت: ما در استان تیم فوتبال بانوان نداریم و در حد فوتسال کار می کنیم.

,

وی بیان کرد: با توجه به وجود ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج و فضای خوبی که برای بانوان دارد می توانیم این تیم را گسترش دهیم و برای راه اندازی فوتبال بانوان بیشتر تلاش کنیم.

,
, ,

 

,

مسئولان تلاش کنند تیم لیگ داشته باشیم/فرسوده شدن ورزشگاه حیف است

,

غفار حسن زاده پیشکوست فوتبال استان گفت:  پیگیری نمی شود که در استان یک تیم دسته یک یا دو داشته باشیم استادیوم نیز برای مسابقاتی است که در حد لیگ یک و برتر باشند استفاده می شود.

,

وی بیان کرد: اول باید به این سمت برویم که با همت دستگاه های زیرربط از جمله اداره کل ورزش، مجموعه شهرداری و استانداری تیمی خوب داشته باشیم و بعد از این مجموعه استفاده شود.

,

حسن زاده عنوان کرد:  برخی از تیم ها می توانند از این استادیوم استفاده کنند اینکه بلا استفاده باشد و هیچگونه استفاده ای از آن نشود باعث تخریب بیشتر این ورزشگاه می شود.

,

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: هیچ همتی از اداره کل تربیت بدنی دیده نمی شود که از این ورزشگاه یک استفاده خوب شود ما اصلا نمی دانیم وظیفه این اداره درباره استادیوم و استفاده  از آن چیست که همچین ورزشگاهی ساخته شده است اما هیچ همت و تلاشی برای تشکیل یک تیم با حداقل امکانات نمی دهند.

,

وی تصریح کرد: بچه های این استان فوتبالیست های خوبی هستند و بسیار کم توقع اند و پیگیری های زیادی می کنند اما متاسفانه کسی نیست که وارد شود و پیگیری های لازم را انجام دهد کار سختی نیست.

,

حسن زاده اضافه کرد: باید یکی از اداره کل ورزش و جوانان محور شود و این قضیه را پیگیری  کند تخریب این استادیوم واقعا حیف است.

,

 زهرا داوودی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه