اخبار داغ

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

تحریم های جدید سنای آمریکا، محصول لبخند و اعتماد به دشمن است

تحریم های جدید سنای آمریکا، محصول لبخند و اعتماد به دشمن است
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اینکه تا ما از تمام آرمان‌های خود دست برنداریم دشمن هم از دشمنی خود دست برنمی دارد، گفت: تحریم های جدید سنای آمریکا، محصول لبخند و اعتماد به دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام و المسلمین حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نگار با اشاره به تحریم های اخیر و سخنان رئیس جمهور مبنی بر رفع تحریم ها ، اظهار داشت: بزرگترین درسی که این مسئله به ما می دهد این است که به دشمن نمی تواند اعتماد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,

وی ادامه داد: دشمن قبل از انتخابات اعلام کرد که تصویب و اجرای برخی تحریم ها را می خواهد به بعد از انتخابات موکول کند تا تأثیری در انتخابات نداشته باشد.

,

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت امروز لبخند رضایت و اعتماد به دشمن می باشد، گفت: مقام معظم رهبری در روزهای اول فرمودند که من به دشمن اعتماد ندارم و خوش بین نیستم و تیمی که مذاکره می کند باید خیلی مواظب و مراقب باشند.

,

وی افزود: حضرت آیت الله جوادی آملی تعبیر بسیار زیبایی دارند که وقتی با دشمن دست هم می دهید در هنگام جدایی انگشتان خود را بشمارید که کم نشده باشد چرا که دشمن بسیار نامرد است.

,

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در این شرایطی که وجود دارد نسخه شفا بخشی که می تواند اقتصاد ما را نجات دهد همان اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند.

,

وی در ادامه عنوان داشت: باید ما از قصه برجام چند درس را به یاد داشته باشیم؛ درس اول عدم اعتماد به دشمن چرا که دشمن برجام را پاره و زیر پا گذاشته است و حال نوبت ما است که از این خوش خیالی بیرون بیاییم و قاطعانه اعلام کنیم که از روح و جسم برجام هیچ خبری نیست.

,

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس بیان داشت: درس دوم  اینکه نباید خود را گول زد و صادقانه اعلام کرد که اشتباه نمودیم و دشمن قابل اعتماد نیست و قطعاً اگر با مردم صادقانه صحبت شود، می پذیرند.

,

وی اضافه کرد: درس سوم اینکه به اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری شود، منابع دولتی و بانک در راستای اقتصاد مقاومتی جهت دهی شود و با تکیه بر توان داخلی مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

,

حجت الاسلام حسینی کیا با اشاره به اینکه تا ما از تمام آرمان ها دست برنداریم دشمن هم از دشمنی خود دست برنمی دارد، گفت: در تحریم های جدید دشمن از خط قرمزهای ما هم عبور کرد.

,

وی افزود: کینه و دشمنی دشمن را از این مسئله می توان فهمید که طرحی که 50امضا نیاز دارد با 98 امضا تصویب شده است لذا باید بیش از این با مردم صادق بود و به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم .

,

 

,

انتهای پیانم/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه