اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی سلسله:

شهرستان سلسله ظرفیت تولید 57میلیون قطعه بچه‌ماهی را در سال دارد

شهرستان سلسله ظرفیت تولید 57میلیون قطعه بچه‌ماهی را در سال دارد
مدیرجهاد کشاورزی سلسله گفت: شهرستان سلسله با ظرفیت تولید 57 میلیون قطعه بچه ماهی در سال توانسته است رتبه نخست استان لرستان را در خصوص تولید بچه ماهی به خود اختصاص دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از لرسو؛ در هفته جهاد کشاورزی یک مزرعه تولید بچه ماهی در شهرستان سلسله با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بهره‌برداری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو,

هادی سپهوند در حاشیه آیین بهره‌برداری از این طرح با اشاره به اینکه این مزرعه ظرفیت تولید چهار میلیون تخم در سال را دارد، اظهار داشت: یک‌هزار متر مربع مساحت زیربنای این مزرعه است که برای بهره‌برداری از آن 5 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

,

مدیرجهاد کشاورزی سلسله با اشاره به ایجاد اشتغال برای هفت نفر به صورت مستقیم در این مزرعه، افزود: شهرستان سلسله با ظرفیت تولید 57 میلیون قطعه بچه ماهی در سال توانسته است رتبه نخست استان لرستان را در خصوص تولید بچه ماهی به خود اختصاص دهد.

,

فرماندار سلسله نیز با تأکید بر لزوم حمایت از طرح‌های اشتغالزا، افزود: شهرستان سلسله دارای پتانسیل بسیار بالایی در حوزه  شیلات و پرورش ماهیان سردآبی قزل آلا می باشد که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

,

فلاح‌نژاد با بیان اینکه دولت از طرح‌های اشتغالزایی برای رفع معضل بیکاری با تمام توان حمایت می‌کند خاطرنشان ساخت: خوشبختانه هیچگونه مشکلی برای تأمین اعتبار تولیدکنندگان در زمینه‌های تولید وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه