اخبار داغ

لحظات به یادماندنی سومین احیای شب ماه رمضان؛

نمایش با شکوه مردم قم از دعا و تمنا در پیشگاه خدا + تصاویر

نمایش با شکوه مردم قم از دعا و تمنا در پیشگاه خدا + تصاویر
اشک هایی که در شب قدر بیست و سوم ماه رمضان ریخته شد تا خداوند به واسطه دعا و قرآن به سر گرفتن، از گناهان مان بگذرد، سفره ای که در حال جمع شدن بود و خدا بعد از سه شب زنده داری ,این اشک ها را در آخرین لحظات خریداری می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنان قم،سومین شب قدر هم با همه راز و نیازها, اشک و آه ها گذشت، خیلی ها دستهای خالی شان رو به آسمان بلند بود و برای بخشش گناهان گذشته خود, الهی العفو می گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم,

قرآن هایی که بر سر گذاشتند و اهل بیتی را صدا می زدند که این شب ها داغدار پدرشان امیرالمؤمنین بودند تا واسطه ای بین خدا و آن ها باشند تا پروردگار مثل همیشه از فضل کرم و بخشایشش از گناه و تقصیرشان بگذرد.

,

کسانی که برای فرج امام زمان(عج) دعا می کردند تا فرجی برای خودشان ایجاد شود و مقدراتشان برای سال های بعد در شب قدر فراهم گردد.

,

خوش به سعادت دل های آماده ای که در شب های قدر و ماه بخشایش گناهان از ساعت های باقیمانده این ماه پر فضیلت استفاده کردند و خدای متعال با اولین اشک و التماس و الهی العفو گفتن , آن ها را به واسطه آبروی شب های قدر خرید و  بخشید و رزق سال خود را گرفتند.

,

تصاویر زیر لحظات معنوی همشهریان قمی از نقاط مختلف شهر مقدس قم «گلزار شهدا، مسجد جمکران، حرم کریمه اهلبیت (س), شهر کهک و بخش خورآباد» است که در آلبوم خاطرات خود از نگاه دوربین به ثبت رسانده اند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه