اخبار داغ

استاندار زنجان خبر داد

میزان صادرات زنجان نسبت به واردات بیشتر است/دستگاههای متولی استان در بحث صادرات سرسختی نشان ندهند

میزان صادرات زنجان نسبت به واردات بیشتر است/دستگاههای متولی استان در بحث صادرات سرسختی نشان ندهند
استاندار زنجان اشاره به اینکه صادرات استان زنجان نسبت به واردات طی سال 95 بیشتر بوده است، گفت: صادرات استان زنجان دو ماهه نخست سالجاری هم نسبت به سال گذشته با رشد خوبی مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،اسدالله درویش امیری استاندار زنجان امروز در اولین جلسه توسعه صادرات استان زنجان که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه صادرات استان زنجان از رشد خوب و قابل توجهی طی سال 95 برخوردار بوده است، اظهار کرد: صادرات استان زنجان در دو ماهه نخست سالجاری هم نسبت به سال گذشته با رشد خوبی مواجه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با اشاره به اینکه هدف از صادرات بیشتر افزایش در آمد ارزی کشور است، تصریح کرد: هرچه قدر بتوان تولیدات استان زنجان را از کشور خارج کرد به همان اندازه هم با افزایش درآمد تولید ارزآوری مواجه خواهیم شد و هدف اصلی صادرات خروج کالاهای بیشتر تولید شده از کشور است.

,

استاندار زنجان استان ابراز کرد: استان زنجان برای صادرات فرش ظرفیت بالایی دارد وباید از این ظرفیت ها در راستای صادرات فرش بیشتر از اینها تلاش کرد.

,

درویش امیری با بیان اینکه برای بالا بردن ظرفیت گردشگری در استان زنجان باید تلاش مظاعف کرد، افزود:در کشور هم باید کارهای اساسی برای حضور گردشگران خارجی به کشور انجام شود تا استان زنجان هم به نحو مطلوبتری از این ظرفیت ها استفاده کند.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی از ظرفیت بالایی برخوردار است ،عنوان کرد: میزان صادارت در سال گذشته حدود یک درصد کل کشور بوده که سهم این بخش در واردات 0.61 بوده است.

,

درویش امیری  با بیان اینکه گمرک استان زنجان باید راهکارهای مناسبی در زمینه سرعت بخشیدن به حل مشکل صادرکنندگان، انجام دهد، خاطرنشان کرد: این سازمان ایجاد دفتر گمرک در ابهر را با توجه به درخواست‌های انجام شده در دستور کار خود قرار دهد.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه صادرات استان زنجان نسبت به واردات طی سال 95 بیشتر بوده است، گفت: طی سال گذشته 14 فعال تجاری به حوزه صادراتی استان زنجان اضافه شده است که باید برای افزایش صادرات استان زنجان بیشتر از اینها نیز نلاش شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه