اخبار داغ

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم :

راهپیمایی روز قدس نقش بسزایی در تداوم انتفاضه و تقویت جبهه مقاومت دارد

راهپیمایی روز قدس نقش بسزایی در تداوم انتفاضه و تقویت جبهه مقاومت دارد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه ای از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و آن را زمینه ساز تداوم انتفاضه و تقویت جبهه مقاومت دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، متن این اطلاعیه بدین شرح است:  روز قدس آرمان قطعی و مسلم انقلاب و میراث گرانسنگ بنیان گذار نظام مقدس اسلامی به عنوان روز احیای اسلام، هشدار به ابر قدرت ها و مبداء بیداری و هوشیاری و بفرموده امام راحل عظیم الشان روز اسلام و رسول اکرم (ص) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

بزرگداشت و راهپیمایی سنواتی امت اسلام خاصه مردم متدین و همیشه حاضر در صحنه ایران اسلامی نقش بسزایی در شکل گیری و تداوم انتفاضه قدس و تقویت جبهه مقاومت داشته و نماد اتحاد و همدلی برای رهایی قبله اول مسلمین از چنگال رژیم جعلی – صهیونیستی اشغالگر قدس شریف محسوب می شود.

,

این مهم با درنظر گرفتن شرایط استثنایی حاکم بر منطقه و جهان اسلام در سال های اخیر از جمله همگرایی ذلت بار حکام مرتجع برخی کشورهای عربی – اسلامی به خصوص رژیم قبیله ای عربستان با اسرائیل نامشروع با همدستی شیطان بزرگ آمریکا و بحران آفرینی در کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه، یمن و بحرین با هدف شیطانی و استکبار پسند ایجاد حاشیه امن برای گسترش شهرک سازی در بیت المقدس، تهدید مسجد الاقصی و تشدید جنایات ضدبشری علیه مردم مظلوم فلسطین از اهمیت بسزایی برخوردار است.

,

لذا در همین رابطه ضمن دعوت از آحاد مردم شریف و متدین برای اداء دین و شرکت پرشورتر از قبل در راهپیمایی یوم الله قدس به آگاهی می رساند راهپیمایی عظیم امت حزب الله و بصیر قم روز جمعه دوم تیرماه مصادف با بیست و هشتمین روز از شهرالله اعظم پس از تجمع ساعت 10 صبح در میدان آستانه از طریق مسیرهایی که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد به سمت مصلای قدس برگزار می گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه