اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم:

مراجع و علما در برابر اظهارات روحانی سکوت نکنند/ سخنان روحانی ناشی از بی‌سوادی و برای همفکری با روشنفکرنماها است

مراجع و علما در برابر اظهارات روحانی سکوت نکنند/ سخنان روحانی ناشی از بی‌سوادی و برای همفکری با روشنفکرنماها است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در دوره نهم بابیان این‌که صحبت‌های روحانی ناشی از بی‌سوادی و برای همفکری با روشنفکرنماها است، گفت: مراجع عظام و علما در برابر اظهارات روحانی سکوت نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، ضمن محکوم کردن سخنان روحانی مبنی بر انتخاب حضرت علی (ع) بارأی مردم، اظهار داشت: یکی از خبط‌های بزرگ افرادی مانند روحانی و خاتمی این است که برای به دست آوردن رأی و به‌خصوص آرای برادران اهل تسنن حر ف هایی می‌زنند که در کتب شیعی مورد مخالفت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: هیچ عالم و محقق شیعی نپذیرفته است که ولایت و امامت با انتخاب بوده است بلکه انتصاب از سوی خداوند متعال بوده است.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در دوره نهم افزود: هیچ‌کسی را پیدا نمی‌کنید که این حرف را زده باشد بله یک آدم بی‌سوادی که اطلاعات کلامی خوبی ندارد مانند روحانی و خاتمی این حرف‌ها را می‌زنند که نشان‌دهنده بی‌سوادی آن‌ها است.

,

وی به نظر مراجع و بزرگان اشاره کرد و گفت: آیت‌الله جوادی آملی فرمودند بحث امامت بحث کلامی است و بحث فقهی و حقوقی نیست.

,

حسینی افزود: حال افرادی که اطلاعات بسیار ضعیفی دارند این‌گونه اظهارنظرهای بیجا می‌کنند و ولایت و امامت را زیر سؤال می‌برند.

,

وی ادامه داد: اگر دمکراسی حق را مشخص می‌کند ترامپ هم که با حیله و تقلب رأی آورد مشروعیت دارد درحالی‌که در شرع ما مشروعیت ندارد.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در دوره نهم به دمکراسی حاکم در کشور نیز اشاره کرد و بیان داشت: مشروعیت دمکراسی جمهوری اسلامی ایران نیز منوط بر تأیید ولی‌فقیه است چون ولی‌فقیه انتصابی است و اصل ولایت‌فقیه از جانب خداوند و اهل‌بیت است.

,

وی خاطرنشان کرد: امام زمان (عج) دراین‌باره می‌فرمایند که هرکسی فقیهی که دارای شرایط ویژه باشد را رد کند مشابه آن است که مرا رد کرده باشد و هرکسی که مرا رد کند پیغمبر و خدا را رد کرده است.

,

حسینی با رد صحبت‌های روحانی دراین‌باره تصریح کرد: این‌ها برای این‌که 4 تا رأی بیاورند و با روشنفکران جدید هماهنگ بشوند این حرف‌ها را می‌زنند.

,

وی بابیان این‌که این‌گونه افراد خلاف مبانی شیعی حرف می‌زنند، ادامه داد: حقیقتاً مراجع، علما و ائمه جمعه باید یکجا علیه این موضع روحانی برخیزند و علاوه بر ایشان هر محقق شیعی هم باید مقابل این‌گونه حرف‌ها بایستد و اجازه ندهد که از این بعدازاین گونه حرف‌ها زده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه