اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت زنجان:

78 درصد صادرات زنجان به کالای صنعتی و معدنی اختصاص دارد/تحقق 107درصدی صادرات زنجان در سال 95

78 درصد صادرات زنجان به کالای صنعتی و معدنی اختصاص دارد/تحقق 107درصدی صادرات زنجان در سال 95
رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان زنجان با بیان اینکه 78 درصد صادرات استان زنجان به کالاهای صنعتی و معدنی اختصاص داده شده است، گفت: سال 95 سال خوبی برای صادرات محصولات استان زنجان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان زنجان امروز در اولین جلسه توسعه صادرات استان زنجان به صادرات انجام استان زنجان در سال 12 ماهه سال 95 و دو ماهه نخست سالجاری اشاره کرد و اظهار داشت: سال 95 سال خوبی برای صادرات کالاها و محصولات استان زنجان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی از تحقق 107 درصدی صادرات استان زنجان طی سال 95 خبر داد و تصریح کرد: صادرات انجام شده در استان زنجان با ارزش افزوده بیشتر و وزش کمتری انجام شده که نشان از این دارد خام فروشی در استان زنجان کاهش پیدا کرده است.

,

رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان زنجان با بیان اینکه نزدیک به 78 درصد از صادرات استان زنجان به کالاهای صنعتی و معدنی اختصاص داده شده است، افزود: در راستای صادرات فرش دستباف طی سال 95 نسبت به سال 94 یا رشد مناسبی مواجه شده است.

,

40 کشور جزوکشور های مقصد صادرات زنجان است

, 40 کشور جزوکشور های مقصد صادرات زنجان است,

فغفوری با اشاره به اینکه 40 کشور جزو کشور های مقصد صادرات کالاها و محصولات استان زنجان است، عنوان کرد: کل واحد هایی که در حوزه تجارت خارجی فعالیت می کنند به 95 صادر کننده در سطح استان زنجان رسیده است، خاطرنشان کرد: از این 92 صادر کننده 81 واحد مربوط به واحد های صنعتی هستند.

,

وی با بیان انکه 14 واحد در طول سال 95 به واحد های صادر کننده اضافه شده است، گفت: 14 واحد صادراتی برای اولین بار در طول سال 95 به گردونه صادرات استان زنجان وارد شده اند.

,

رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان زنجان به واردات انجام شده به استان زنجان در سال 95 اشاره کرد و اظهار داشت: 152 هزار تن واردات با ارزش 267 میلیون دلار طی سال 95 از 40 کشور به عنوان کشور مبداء واردات به استان زنجان انجام وارد شده است.

,

فغفوری با بیان اینکه 295 فعالیت در حوزه صدور و تمدید کارت بازرگانی انجام شده که با افزایش 5 درصدی مواجه شده است، ابراز کرد: طی سال گذشته بانک ملی رتبه اول در صدور حواله ارزی و بانک رفاه در اعتبار اسنادی را استان زنجان کسب کرده است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: 10 شرکت به عنوان صادر کنندگان نمونه استان زنجان معرفی شده اند که شرکت کالسمین به عنوان نمونه ملی صادرات در صنایع فلزی شمش و روی مطرح شده اند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه