اخبار داغ

حجت الاسلام دکتر مرتضی آقاتهرانی؛

دشمن با ترویج تساهل و تسامح، به دنبال عادی جلوه دادن گناه است

دشمن با ترویج تساهل و تسامح، به دنبال عادی جلوه دادن گناه است
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان با ترویج سیاست تساهل و تسامح و در پرتوی سکولاریسم به دنبال عادی جلوه دادن گناه و بی توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  حجت الاسلام دکتر مرتضی آقاتهرانی در گفتگو با خبرنگار کریمه ، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: آن ها به دنبال این هستند که به تدریج ذائقه مردم را عوض کنند تا جایی که حتی در مقطع زمانی، همجنس بازی را هم مساله ای عادی و خوب جلوه دهند و البته این شیوه شیطان است که گام به گام عمل می کند و به فریب و اغوای مردم می پردازد.
وی با تاکید بر این که ما نباید به راحتی از کنار شگردهای شیطانی دشمن در انحراف فکری مردم و جوانان غافل شویم، افزود: در زمان کنونی ، شیوه های مدرن و نوین انحراف فکری را شاهد هستیم به ویژه در شرایطی که رسانه های مدرن و فضای مجازی در حال جولان دادن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کریمه,
,

آقاتهرانی همچنین با بیان این که هدف دشمن این است که مردم ما در خدمت اهداف آن ها قرار بگیرند، گفت: در همین قضایای مربوط به سند 2030 به عینه دیدیم که هدف دشمن این است که مردم ما گوش به حرف آن ها باشند و خواسته های آن ها به خصوص در ابعاد فرهنگی و آموزشی را عملی کنند و حال آن که دین اسلام به ما اجازه نمی دهد که تابع برنامه های کفار و مشرکین باشیم.

,

وی با اشاره به این که هدف جهانی شدن غربی ها و آمریکایی ها به هیچ وجه اجرای تعالیم و آموزه های الهی انبیا نیست، خاطرنشان کرد: بشکند دستی که اسناد و مطالبی را امضا می کند که خلاف صریح اسلام و آموزه های دینی ماست و به راستی سوال ما این است که مسئولان ما در این خصوص کجای کار  قرار دارند؟!

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه