اخبار داغ

واکنش نماینده زنجان به تحریم های سناتورهای آمریکا علیه ایران؛

اتحاد نمایندگان سنای آمریکا علیه ایران پیام روشن برای ما دارد/ رفتن به سمت کشوری که تمایلی به ایجاد ارتباط ندارد، اشتباه است

اتحاد نمایندگان سنای آمریکا علیه ایران پیام روشن برای ما دارد/ رفتن به سمت کشوری که تمایلی به ایجاد ارتباط ندارد، اشتباه است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به وضع تحریم های جدید علیه ایران توسط ۹۸ درصد از سناتورهای آمریکایی گفت: این یک پیام روشن برای مسئولان کشور بوده و آن این است که رفتن به سمت کشورهایی که تمایلی به ارتباط با ما ندارند قطعا اشتباه است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وقفچی امروز در گفت وگو با خبرنگار زنجانم اظهار داشت: وضع تحریم های جدید علیه کشورمان  توسط ۹۸  سناتورآمریکایی یک پیام روشن برای کشور ما دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم ا,
 
,
وی تصریح کرد: این میزان اتحاد و مواضع مشترک آنان علیه کشورمان را نشان می دهد که در مقابل باید ما نیز در برخورد با مسائل اتحاد و قاطعیت داشته باشیم.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه ویژه به منابع داخلی در مقابله با تحریم های صورت گرفته، ابراز کرد: ما باید به خودمان بیاییم چرا که کشور ما دارای ظرفیتهای بی شماری در زمینه های مختلف همچون منابع انسانی و منابع معدنی است که با تکیه بر این منابع می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.
,
 
,
وی حل مشکلات را نیازمند اتحاد و همدلی دانست و گفت: ما تجربه جنگ هشت ساله در برابر تمام قدرتهای جهان را داریم که توانستیم با وجود تمام مخالفتهای جهانی پیروز شویم که این یک الگو برای مردم و مسئولان است .
,
 
,
وقفچی افزود: در جنگ هشت ساله انها علیه استقلال ، هویت و آرمان های شکل گرفته در ایران به مقابله با ما پرداختند اما آنچیزی که در نهایت با اتحاد و همبستگی حاصل شد پیروزی ملت ایران در برابر ابر قدرتها بود که باید این تجربه امروز نیز بکار گرفته شود چرا که مشکلات امروز کشور به واقع کمتر از مشکلات سالهای جنگ است.
,
 
,
وی تاکید کرد: ما بر اساس نظام اعتقادی و سیاسی جمهوری اسلامی مخالف ایجاد ارتباط با هیچ کشوری نیستیم و کشور ما با آغوش باز بدنبال ایجاد روابط حسنه با سایر کشورها است اما اینکه بخواهیم به سمت کشورهایی برویم که تمایلی به ایجاد ارتباط با ما ندارند قطعا اشتباه است.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر ما بدنبال جذب سرمایه گذار خارجی هستیم باید اولویت ایرانیان مقیم خارج از کشور بوده و بعد از آن کشورهایی مد نظر باشند که علاقه مند به به ایجاد ارتباط با ایران هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه