اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار زنجان:

گردشگری از راهکارهای تقویت اقتصاد روستا است/ تقویت جشنواره ها عامل افزایش تقاضای سفر

گردشگری از راهکارهای تقویت اقتصاد روستا است/ تقویت جشنواره ها عامل افزایش تقاضای سفر
معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: گردشگری یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد روستاها محسوب می شود که باید به این موضوع توجه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  موج رسا; جواد رحمتی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار داشت: انتظار ما از دستگاه های اجرایی استان زنجان انجام وظایف و ارائه امکانات مناسب به گردشگران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی برضرورت نظارت درست و مستمر به خدمات دستگاه های اجرایی در این ایام تاکید کرد و گفت: هر چه امکانات مطلوبتری در اختیار گردشگران قرار داده شود،چهره خوبی از استان به نمایش می گذارد.

,

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه دستگاه های امنیتی و انتظامی امنیت کامل سفرهای تابستانی را فراهم کنند، بیان داشت: آلودگی ها و مسمویت ها باید مورد توجه قرار گرفته و اطلاع رسانی مناسبی به مردم صورت گیرد.

,

رحمتی خاطرنشان کرد: ارائه کیفی خدمات نیز در طول تابستان ضروری است و دستگاه های اجرایی نیز باید مورد نظارت قرار گیرند تا خدمات بهتری را ارائه کنند.

,

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ها در مناطق مختلف استان،گفت: ضروری است فرمانداری ها جشنواره هایی را در این ایام تعریف کنند.

,

این مسئول برضرورت رفع موانع فیزیکی جاده ها تاکید کرد و گفت: تهمیدات لازم برای عبور ایمن مسافران و خودروها از عملیات های عمرانی با تعبیه علامت اندیشیده شود.

,

معاون عمرانی استاندار زنجان ادامه داد: ایجاد تنوع خدمات در مناطق حادثه خیز ضرروری است که خدمات موقت نیز می تواند ارائه شود.

,

رحمتی برضرورت برپایی چادرهای نماز علاوه بر فعالیت مساجد تاکید کرد و گفت: از امکانات دستگاه های اجرایی برای ایجاد تنوع در مسیر راه ها باید استفاده شود.

,

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی نباید به کارهای روتین در زمینه ارائه خدمات بپردازند،یادآور شد:باید با ایجاد تنوع برنامه های مطلوبی در استان برای گردشگران اجرایی شود.

,

این مسئول بر ضرورت معرفی روستاها در تابستان تاکید کرد وگفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید ظرفیت های اشتغال روستاییان معرفی شود.

,

معاون عمرانی استاندار زنجان ادامه داد: فرهنگ صحیح زندگی طبیعی و روستایی و خودکفایی روستایی باید در قالب جشنواره های مختلف معرفی شود.

,

رحمتی بیان داشت: موضوع معیشت روستایی از دو سال گذشته در استان آغاز شده است و در این زمینه جشنواره مستقل برای روستاهای استان برگزار می شود.

,

وی گفت: 27 درصد کشور استان زنجان 37 درصد دارای ترکیب جمعیتی است که می توان ماندگاری روستاییان را تقویت کرده و مهاجرت معکوس در روستاها عملیاتی شود.

,

معاون عمرانی استاندار زنجان گردشگری را یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد روستا عنوان کرد و افزود: معرفی طبیعت های بکر شهرستان های استان می تواند در این زمینه مثمر ثمر باشد.

,

وی با اشاره به نزدیکی استان زنجان به مرکز کشور، گفت: این ظرفیت مطلوبی است که باید در زمینه گردشگری از آن بهره برد.

,

این مسئول تقویت جشنواره ها موجب افزایش تقاضای سفر به استان زنجان می شود، افزود: توسعه بخش های دیگر گردشگری ضروری است.

,

 

,

*افزایش چشمگیر حضور گردشگران در استان زنجان

, *افزایش چشمگیر حضور گردشگران در استان زنجان,

تمجیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: طی چند سال اخیر شاهد تحولات چشمگیر در مسافرت های نوروزی و تابستانی هستیم.

,

وی افزود: در تعطیلات نوروزی 25 هزار نفر در مدارس استان اسکان یافتند و برای سفرهای تابستانی نیز مدارس برای حضور گردشگران آماده سازی می شود.

,

وی از رزرو اینترنتی مدارس از 15 خرداد خبر داد و گفت: از 25 خرداد نیز مسافران در استان اسکان دارند.

,

 

,  ,

*سامانه مکان یابی مساجد راه اندازی شده است

, *سامانه مکان یابی مساجد راه اندازی شده است,

"سعید ناصری" رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از ارائه سامانه مکان یابی مساجد در سطح کشور خبر داد و گفت: در شهر زنجان نیز سامانه در اختیار شهرداری قرار گرفته است که امیدواریم در دسترس قرار گیرد.

,

وی گفت: مشکلی در نمازخانه پیامبر اعظم در آزاده راه زنجان- تبریز وجود دارد که ضروری است نسبت به بهینه سازی آن اقدام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه