اخبار داغ

دولت مظلوم یازدهم!

دولت مظلوم یازدهم!
شب قدری که دولت یازدهم ،مظلوم ترین دولت انقلابی خطاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبر افلاک رئیس جمهور در شب قدر دولت یازدهم را مظلوم ترین دولت انقلابی خطاب کرد و این  در حالی است که باید گفت دولت تدبیر و امید به معنای واقعی کلمه نه مظلوم بود و نه انقلابی؛چرا که در دولت یازدهم به بهانه برداشتن تحریم های اقتصادی دست نیاز به طرف کدخدا دراز شد و به دنبال مذاکره با آمریکا و بحث برجام و با دراختیار گذاشتن تمام اطلاعات هسته ای ایران و تعطیلی بخشی از آن ها از جمله راکتور هسته ای اراک و افزایش تحریم های اقتصادی کشورمان سفره ی خانواده ها کم رنگ شد و سایر برنامه هایی که دود آن ها به چشم 96 درصد از ملت رسید و 4 درصد دیگر در رفاه و آسایش به سر می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبر افلاک,

 

,

دولت مظلوم قبل از شروع انتخابات با برنامه هایی تبلیغاتی و وعده های بدون پشتوانه مانند واریز یارانه سه برابری به حساب افراد کم درآمد،ثبت نام متقاضیان یارانه سه برابری،وعده های کاسپینی وصل یارانه حذف شده ها  و وعده دروغین اشتغال جوانان، برای جبران کم کاری و اشتباهات خود برآمد.

,

 

,

دولت این روزها دم از چهره واقعی می زند و زندگی حضرت علی(ع) را مثال سخنرانی خود قرارمی دهد. حال سؤال ما این است آیا شما در زمان انتخابات چهره واقعی از خود به مردم نشان دادید؟ شما که در انتخابات با تبلیغات ناصحیح و ناسزاگویی به انقلابیون مردم را بی دین و فاسد ،عقب مانده، دروغگو، بزدل ،افراطی،بزدل،خطاب کردید.

,

 

,

حرف دهه ی 60 را به میان آوردید آیا خود شما در دهه ی 60 در جمهوری اسلامی نبودید؟آیا شما بر حوادث دهه ی 60 واقف نبودید چرا با جابه جایی شهیدان و جلادان آن دهه دم از پایان دادن به 38 سال اعدام می زنید؟

,

 

,

به برخی از دستگاه های نظامی توهین کردید و کار مدافعان حرم که امنیت کشور را در دست داشتند نادیده گرفتید.حرف امام خمینی (ره) رسیدگی به محرومان و مستضعفان بود و اگر حکومتی بر مبنای حکومت عدالت حضرت علی (ع)  باشد باید بین مرفهان و دولت دیوار باشد نه این که مرفهان دررأس دولت باشند و حقوق نجومی دریافت نمایند.

,

 

,

اصل عدالت محوری و امانت داری را زیر پا گذاشته و شما که از مدعیان آزادی هستید توهین هایی به ملت ایران کردید که رئیس جمهور آمریکا نکرد و اکنون بعد از انتخابات ریاست جمهوری به جای رسیدگی به مشکلات مردم درکشور در سطح داخلی و خارجی دائماً دم از انتخابات می زنید و جوانان که امید و سرمایه های عظیم این کشور هستند مورد توجه قرار نگرفتند.

,

 

,

شما به منتخبین خود اهانت کردید و آن ها را بی شناسنامه ،بی سواد و تازه به دوران رسیده و افراطی خطاب می کنید ،پیش از این نباید انتظار داشت.

,

تکلیف را مشخص کنید آیا می خواهید به ملت وجوانان همانند سال 92 دروغ بگویید؟ و یا حقیقت فاش نشود همانند نامه ظریف وزیر امور خارجه که قشر نخبگان، دانشگاهی وانقلابی را با دولت همراه و همسو نکردید و این در حالی است که خود معتقد به انتقاد هستید و از آنان به عنوان نمک غذا یاد می کنید و این را بدانید که دانشجویان انقلابی هم غذا و هم نمک غذایتان هستند که اگر نباشند نه غذایی وجود دارد و نه نمکی

,

 

,

امیدواریم در این شب قدر که همه ملت را به همیاری و همدلی دعوت نموده اید برای شروع دولت دوازدهم وعده سرخرمن از نوع تدبیر و امید نباشد.

,

 

,

و همه ی آن 16 میلیون دولت کار و کرامت و 23 میلیون دولت تدبیر و امید که چشم امید آن ها برای رفع مشکلاتشان به دولت دوازدهم است دولتی از جنس دولت یازدهم را بار دیگر نبینند و از همه جناح ها در اداره مدیریت کشور استفاده شودتا به جای دوقطبی شدن کشور به زندگی ملت و جوانان چشم انتظار قیمت بدهید قیمتی از جنس امنیت، آرامش، اقتدار، اقتصاد، تولید، اشتغال و عمل نمودن به تک تک وعده های انتخاباتی

,

 

,

و امید آن را داریم که بر سر اشتباه خود و پافشاری بر روی برجام با شهامت اسلامی به خطای خود اعتراف و با ملت برای رضای خداوند هم صدا و هم مسیر شوید، چراکه ملت ایران لبیک یا خمینی گویان و لبیک یا خامنه ای گویان بر سر صندوق آراء حضور پیدا کردند قطعاً با تکرار یا لبیک گویان از دولت دوازدهم حمایت می نمایند و لا غیر.

,

زهرا یاری

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه