اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دلیل گرفتاری عده ای در فتنه ۸۸ بی بصیرتی بود

دلیل گرفتاری عده ای در فتنه ۸۸ بی بصیرتی بود
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با جمعی از مسوولین بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی گفت: فتنه سال ۸۸ توسط بیگانگان و وابستگان داخلی طراحی شد و اغلب کسانی که در فتنه ۸۸ گرفتار شدند؛ بدلیل بی بصیرتی آنها بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با جمعی از مسوولین بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بسیج امتیاز ویژه ای است؛ گفت: بسیج به کمک ما نیاز ندارد بلکه ماییم که به کمک بسیج نیاز داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ائل ،,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: بسیج در روزهای حساس و بحران کارساز است و همگی محتاج فرهنگ بسیج هستیم.

,

امام جمعه تبریز پرداختن به مسایل سیاسی و داشتن بصیرت را از لازمه های دانشجویان عنوان کرده و تصریح کرد: دانشجویان باید آشنا به مسایل سیاسی باشند  تا بتوانند خوب و بد را تشخیص داده و بصیرت داشته باشند و این با ورود کردن به بازی های جریانات سیاسی تفاوت دارد.

,

فرد بی بصیرت ناخواسته به دشمن کمک می کند

, فرد بی بصیرت ناخواسته به دشمن کمک می کند, فرد بی بصیرت ناخواسته به دشمن کمک می کند,

وی با بیان اینکه اگر دانشگاهیان و دانشجو بصیرت نداشته باشند در روز بحران مشکل ساز می شوند؛ افزود: فتنه سال ۸۸ توسط بیگانگان و وابستگان داخلی طراحی شد و اغلب کسانی که در فتنه ۸۸ گرفتار شدند؛ بدلیل بی بصیرتی بود.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر کسی بصیرت نداشته باشد ناخواسته به دشمن کمک می کند اما نباید در دانشگاه بدنبال حزب سیاسی بود.

,

وی در ادامه اهمیت علم را به دانشجویان بسیجی متذکر شده و گفت: دانشجوی بسیجی باید از نظر تحصیل علم و تقوا امتیاز بیشتری نسبت به سایر دانشجویان داشته باشد.

,

حجت الاسلام آل هاشم همچنین به اهمیت کارهای فرهنگی در دانشگاه اشاره کرده و بیان داشت: باید در برابر تلاش های شبانه روزی دشمنان علیه نظام اسلامی، کارهای فرهنگی به روز انجام داد.

,

وی ادامه داد: متاسفانه نهادهای فرهنگی ما موازی عمل می کنند و باید این اقدامات ساماندهی شود تا اثرگذار باشند.

,

امام جمعه تبریز همچنین خواستار ارتباط دانشگاه با صنعت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی شده و خاطر نشان کرد: باید پایان نامه های دانشجویان به بهره برداری برسد و در صنعت عملیاتی شوند.

,

پیش از این دیدار عبدالله شادی، مسوول سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی طی سخنانی به ارائه گزارش مبسوط از فعالیت های این سازمان در سال های اخیر پرداخته و خواستار ارائه رهنمود از امام جمعه تبریز شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه