اخبار داغ

ملی‌پوش الشتری:

حذف شدن را به بازی با یک تیم بی‌هویت ترجیح می‌دهیم/ شرکت در راهپیمایی روز قدس نشانه اقتدار مسلمانان است

حذف شدن را به بازی با یک تیم بی‌هویت ترجیح می‌دهیم/ شرکت در راهپیمایی روز قدس نشانه اقتدار مسلمانان است
وحید حسنوند، ملی‌پوش الشتری که پس از امتناع از بازی مقابل رژیم جعلی صهیونیستی از مسابقات المپیک کارگران حذف شد، گفت: رژیم صهیونیستی رو به نابودی است و حذف شدن را به بازی با یک تیم بی‌هویت ترجیح می‌دهیم و به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از لرسو؛ «وحید حسنوند»، فوتبالیست ارزنده الشتری و عضو تیم ملی فوتبال کارگران جمهوری اسلامی ایران در بازگشت از المپیاد جهانی لتونی مورد استقبال گرم مردم و مسئولین شهرستان سلسله قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو,

تیم ملی کشورمان با بازی‌های خوب و تاکتیکی توانست به مرحله نیمه‌نهایی برسد و در جمع ۴ تیم قرار گیرد، اما به دلیل برخورد بازی این تیم با تیم رژیم غاصب صهیونیستی، با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر بی‌هویت و جعلی بودن رژیم اشغالگر قدس حاضر به بازی مقابل تیم اشغالگر نشدند و به همین دلیل توسط کمیته برگزاری مسابقات از جدول مسابقات حذف شدند.

,

این ملی پوش الشتری عضو تیم ملی فوتبال کارگران جمهوری اسلامی پس از این رویداد در گفتگو با پایگاه خبری لرسو اظهار داشت: در المپیک کارگران توانستیم با قدرت و انجام بازی‌های برتر به مرحله یک چهارم نهایی برسیم.

,

وی افزود: در قرعه‌کشی انجام‌شده می‌بایست مقابل رژیم صهیونیستی بازی کنیم.

,

حسنوند ادامه داد: اما از آنجا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هویت این رژیم کودک‌کش را به رسمیت نمی‌شناسد، حاضر به بازی مقابل تیم فوتبال صهیونیستی نشدیم و به همین دلیل کمیته برگزاری المپیک تیم ما را از دور مسابقات حذف کرد.

,

وی خاطرنشان ساخت: حذف شدن را به بازی با یک تیم بی‌هویت ترجیح می‌دهیم و به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم.

,

این ملی‌پوش الشتری با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان به بعنوان روز قدس از سوی امام خمینی(ره)، ابراز داشت: شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس نشانه استقامت مسلمانان است.

,

وی تصریح کرد: از همه هموطنان عزیز می‌خواهم تا همچون سال‌های گذشته با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

,

حسنوند، تنها نماینده لرستانی عضو تیم ملی کارگران جمهوری اسلامی ایران است که در مسابقات المپیاد جهانی کارگران حضور داشت.

,

این بازی‌ها خرداد ماه امسال به میزبانی کشور لتونی برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه