اخبار داغ

معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد خراسان جنوبی خبرداد؛

اجرای ۱۹۳ طرح خوداشتغالی از ابتدای سال/ واگذاری ۹۲ دستگاه نیسان به مددجویان روستایی در راستای توانمندسازی

اجرای ۱۹۳ طرح خوداشتغالی از ابتدای سال/ واگذاری ۹۲ دستگاه نیسان به مددجویان روستایی در راستای توانمندسازی
معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ، ۱۹۳ طرح خود اشتغالی و مشاغل خانگی در بین مددجویان تحت حمایت اجرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا حسینی، معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان؛ گفت: طرح واگذاری خودرو به خانواده های مددجوی کمیته امداد با هدف توانمندسازی مددجویان روستایی و اشتغال در روستاها در زمینه های حمل و نقل و کشاورزی چندسالی است که توسط این نهاد اجراء می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛,

 

,

 

,

وی افزود: بر همین اساس توافق سه جانبه فی مابین کمیته امداد ، صندوق کارآفرینی امید و شرکت خودرو سازی زامیاد تعداد ۹۲ دستگاه نیسان به استان خراسان جنوبی اختصاص یافت و این خودروها با اولویت مناطق محروم روستایی واگذار خواهد شد.

,

 

,

معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد خراسان جنوبی اظهارکرد: ۹۰ درصد قیمت خودروها توسط صندوق کارآفرینی امید، با معرفی کمیته امداد بصورت وام قرض الحسنه و با اقساط ۶۰ ماهه پرداخت خواهد شد.

,

 

,

حسینی بیان کرد: این نهاد در راستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در جهت ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال جاری تاکنون ، ۱۹۳  طرح خود اشتغالی و مشاغل خانگی در بین مددجویان تحت حمایت اجرا و بر همین اساس از این تعداد ۱۲۵ طرح مربوط به طرح های خوداشتغالی و  ۶۸ طرح مربوط به مشاغل خانگی بوده است.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: در جهت توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود فعالیت‌های اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا ۲۲ میلیارد و۵۷۰ میلیون ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه