اخبار داغ

در جلسه شورای اداری عنوان شد:

گسترش ایجاد اشتغال ارزان قیمت بهترین کمک به اقشار کم درامد است

گسترش ایجاد اشتغال ارزان قیمت بهترین کمک به اقشار کم درامد است
نماینده مردم شهرستانهای بجنورد، مانه و سملقان گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه متوازن و همگون سازی در کلیه بخشهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و آموزشی در مناطق شهری و روستایی یک ضرورت جدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری آشخانه، دکتر علی قربانی نماینده مردم شهرستانهای بجنورد، مانه و سملقان گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت استان خرا سان شمالی گفت: توسعه متوازن و همگون سازی در کلیه بخشهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و آموزشی در مناطق شهری و روستایی یک ضرورت جدی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , پایگاه خبری آشخانه, پایگاه خبری آشخانه, پایگاه خبری آشخانه, ، دکتر علی قربانی نماینده مردم شهرستانهای بجنورد، مانه و سملقان گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت استان خرا سان شمالی گفت: توسعه متوازن و همگون سازی در کلیه بخشهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و آموزشی در مناطق شهری و روستایی یک ضرورت جدی است.,

 وی افزود: یکی از مشکلات اساسی که موجب عقب ماندگی خیلی از مناطق شهری و روستای شده است به دلیل اینکه مدیران برنامه ریزدر سطوح بالا قرار دارند و از مناطق عقب مانده کمتر اطلاع دارند که همین عامل موجب شکاف بین فقیر و غنی شده است.

,

 دکتر علی قربانی با اشاره به ایجاد اشتغال در  استان خراسان شمالی گفت: به منظور پیش برد برنامه ششم توسعه گسترش ایجاد اشتغال ارزان قیمت بهترین کمک به اقشار کم درامد است که این مورد همیشه دربیانات رهبری معظم انقلاب اسلامی مورد تا کید می باشد.

,

در ادامه پور عیسی رئیس برنامه و بودجه استان خراسان شمالی گفت: برنامه دستگاه های اجرایی، فرهنگی، آموزشی و خدماتی براساس مشارکت و سرمایه گذاری است تا بتوانیم در بخشهای عمرانی، زیربنائی و زیرساختها شاهد رونق اشتغال و  اقتصاد مردم  باشیم.

,

وی با تاکید به مسئولان در راستای توجه جدی به حوادث  و زلزله اخیر در استان و شهرستان مانه و سملقان که شهروندان و روستائیان واحد های مسکونی آنها تخریب و خسارت کلی دیده اند گفت: تاکید نماینده عالی دولت بر توجه جدی به این افراد است و کسی نباید به زلزله زدگان جواب امروز و فردا بدهند.

,

پور عیسی به موقعیت آشخانه مرکز مانه و سملقان اشاره کردو گفت: با تو جه به اینکه مانه و سملقان به  عنوان ورودی استان خراسان شمالی  می باشد زیبا سازی ورودی و خروجی این شهر یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

در ادامه فرماندار مانه و سملقان با اشاره به موقعیت شهرستان گفت: با توجه به ساختار اجتماعی و فرهنگی مانه و سملقان این شهرستان دارای مردمانی کم توقع و با فرهنگ است.

,

 غلامرضا عوض زاده افزود: پس از از انتخابات نباید  گرایشهای سیاسی زمینه نارضایتی افکار عمومی را به دنبال داشته باشد.

,

 وی به برداشت  محصولات کشاورزی در مانه و سملقان اشاره کردو گفت: با تو جه به اینکه فصل برداشت محصولات کشاورزی است  همه ای دستگاه ها در این خصوص به یاری کشاورزان بشتابند تا به راحتی حاصل دست رنج خودرا بردارند.

,

انتهای پیام / زمانی

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه