اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

پاسخ کوبنده ایران به «بزن در رو» منشان/پیام حمله موشکی ایران برای حامیان تکفیری‌ها روشن است

پاسخ کوبنده ایران به «بزن در رو» منشان/پیام حمله موشکی ایران برای حامیان تکفیری‌ها روشن است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بااشاره به عملیات موشکی شب گذشته سپاه به مواضع داعش در دیرالزور سوریه گفت: مهم‌ترین پیامی که این عملیات داشت این است که دوران «بزن در رو» تمام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ندای تفرش، بااشاره به عملیات موشکی سپاه به مواضع داعش در دیرالزور سوریه گفت: مهم‌ترین پیامی که این عملیات داشت این است که دوران «بزن در رو» تمام شده است. هرکسی در هر جای کره زمین، عزم و اراده‌ای علیه جمهوری اسلامی داشته باشد و اقدامی انجام دهد حتما با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

رضایی اظهار کرد: فرزندان این مرز و بوم به هیچ قدرتی اجازه تعدی به خاک کشورمان را نخواهند داد. دوستان، هم پیمانان و مومنین در سراسر دنیا از این اقدام موشکی سپاه پاسداران علیه داعش خوشحال هستند.

,

رضایی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از جهان اسلام، مقتدرانه ایستاده است و می تواند از حق خود و حریم همه مسلمانان دنیا دفاع کند؛ از نظر قدرت دفاعی و نظامی به چنان جایگاهی دست پیدا کرده‌ است که دشمنان این مرز و بوم و دشمنان اسلام را سرجای خود بنشاند.

,

وی با اشاره به وحشت صهیونیست‌ها، افزود: این عملیات موشکی بر جان صهیونیستها لرزه و وحشت انداخته است و آنها باید بدانند که در صورت هرگونه تعرض به جهان اسلام، سیلی محکمی خواهند خورد.

,

دنیا قدرت بازدارندگی ایران را پذیرفته است

, دنیا قدرت بازدارندگی ایران را پذیرفته است, دنیا قدرت بازدارندگی ایران را پذیرفته است,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درخصوص بازتاب جهانی این اقدام، گفت: ایران بدون توجه به تهدیدات آمریکایی‌ها در مسیر خود حرکت خواهد کرد و استقلال و اقتدار خود را به خوبی حفظ می کند. ایران در عرصه تکنولوژی و دفاعی در حد اعلی و دارای قدرت بازدارندگی بسیار بالایی است.

,

رضایی ادامه داد: اخباری که از انعکاس این اقدام در شبکه‌های جهانی شنیده می شود حاکی از پذیرفتن قدرت بازدارندگی ایران در جهان است.

,

عملیات موشکی سپاه نشان داد ایران هرگونه تهدیدی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

, عملیات موشکی سپاه نشان داد ایران هرگونه تهدیدی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد, عملیات موشکی سپاه نشان داد ایران هرگونه تهدیدی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد,

وی یادآور شد: این عملیات موشکی از موضوعاتی بود که اوج توانمندی‌های موشکی ایران اسلامی را به تصویر کشاند و نشان داد که ایران هرگونه تهدیدی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و بدون توجه به تحریم‌های موشکی آمریکا، با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با کشور دوست و برادر خود یعنی عراق و سوریه در موضوعات دفاعی هماهنگ است و این عملیات موشکی با هماهنگی و اتفاق نظر بین ایران و سوریه صورت گرفته است. اما برخی از کشورها و رسانه های غربی قدرت پذیرش اقتدار عظیم جمهوری اسلامی را ندارند که از این جماعت انتظاری بیش از این نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه