اخبار داغ

کیانوش رستمی در گفتگو با دانا:

حمله موشکی سپاه به تروریست های داعش پیام مهمی را به دشمنان داد/ با تمام توان از کشور خود دفاع خواهیم کرد

حمله موشکی سپاه به تروریست های داعش پیام مهمی را به دشمنان داد/ با تمام توان از کشور خود دفاع خواهیم کرد
وزنه بردار طلایی المپیک گفت: انجام حمله موشکی به مقر فرماندهان داعش از داخل خاک عزیز ایران اسلامی پیام مهمی را به دشمنان داده است.
[

کیانوش رستمی قهرمان کرمانشاهی وزنه برداری جهان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهان داعش در سوریه اظهار داشت: انجام این حمله از داخل خاک عزیز ایران اسلامی پیام مهمی را به دشمنان داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه با توجه به اخبار رسیده این حرکت بسیار موفقیت آمیز بوده است، افزود: دشمنان بدانند که ایران اسلامی سرزمین مردان و زنان با غیرت بوده و ما با تمام توان از کشور خود دفاع خواهیم کرد.

,

 

,

رستمی در ادامه با اشاره به موج سواری روزهای گذشته ضد انقلاب برای ایجاد تفرقه بین مردم کرد زبان و ایران عزیز بیان داشت: دقیقا همین پرتاب موشک از کرمانشاه و کردستان باعث شور و شعف مردم کرد زبان بود. ما کردها در طول تاریخ مرزداران این آب و خاک بوده ایم و تاریخ ثابت کرده کسانی که درصدد ایجاد تفرقه بین ملت ایران اسلامی هستند این آرزو را به گور خواهند برد.

,

 

,

وی در انتها عنوان کرد: تا امنیت نباشد هیچ چیز ارزشی نخواهد داشت و این بنیه دفاعیه بالای کشور ماست که میتواند همیشه و در تمامی جنبه های بین المللی برای ما دست بالا را حفظ کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه