اخبار داغ

رئیس اتحادیه مواد پروتئینی اراک مطرح کرد

تولید روزانه ۱۵ تُن گوشت در کشتارگاه‌های اراک

تولید روزانه ۱۵ تُن گوشت در کشتارگاه‌های اراک
رئیس اتحادیه مواد پروتئینی اراک گفت: در حال حاضر روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ تُن دام زنده در اراک کشتار و روانه بازار مصرف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیر زندی رئیس اتحادیه مواد پروتئینی اراک در گفتگو با اراک امروز؛ با اشاره به پوشش مناسب گیاهی در سال زارعی جاری به واسطه بارش‌ها گفت: این موضوع باعث شده تا دامداران تمایلی به فروش دام‌های خود نداشته باشند و ترجیح می‌دهند از دام‌های خود را بیشتر برای پرورش نگهداری کنند. با این شرایط انتظار می‌رود در آیند مشکلی درخصوص تامین گوشت استان نداشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

وی با اشاره به اینکه مشکلی درخصوص تامین گوشت در شهرستان نداریم، گفت: علاوه بر این مازاد گوشت شهرستان به استان‌های همجور صادر می‌شود.

,

رئیس اتحادیه مواد پروتئینی اراک اظهار کرد: در حال حاضر روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ تُن دام زنده در اراک کشتار و روانه بازار مصرف می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه قیمت گوشت قرمز در این شهرستان نسبت به استان‌های همجوار ارزانتر است، بیان کرد: قیمت گوشت در استان بین سه تا چهار هزار تومان از استان‌های همجوار ارزان‌تر است.

,

زندی به قیمت گوشت در قصابی‌ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر قیمت گوشت شقه کش به قیمت ۳۴ هزار تومان، ران و سردست ۳۸ هزار تومان و گوشت قرمز هر کیلو ۴۲ هزار تومان در اراک عرضه می شود.

,

رئیس اتحادیه مواد پروتئینی اراک بیان کرد: چندسالی است که هیچ مشکلی در تامین گوشت قرمز مورد نیاز اراک وجود ندارد و کمبودی در این زمینه احساس نمی شود.

,

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۰۵ قصابی در سطح اراک مجوز فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه