اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان مازندران:

موشک‌های سپاه پاسداران موجب غرور، همبستگی و وحدت ملت ایران شد

موشک‌های سپاه پاسداران موجب غرور، همبستگی و وحدت ملت ایران شد
عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به موشک‌باران مواضع تروریست‌ها در سوریه توسط سپاه پاسداران گفت: دفاع از حریم سرزمینی حق ملت ایران است و هیچ تناقضی و تعارضی با حقوق بین‌المللی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، عبدالله رضیان در گفت‌وگو با بلاغ، به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها در سوریه واکنش نشان داد و اظهار کرد: امروز قدرت برتر جمهوری اسلامی ایران به همه دنیا به اثبات رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: موشک‌های قدرتمند فرزندان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب غرور و همبستگی و وحدت ملت ایران و بهت شگفتی دشمنان ایران شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی دفاع از حریم سرزمینی را حق ملت ایران دانست و تأکید کرد: دفاع از حریم سرزمینی ما با توجه به هماهنگی که با کشورهای عراق و سوریه صورت گرفته حق ملت ایران است و هیچ تناقضی و تعارضی با حقوق بین‌المللی ندارد.

رضیان داعش را مشتی خوارج خواند و یادآور شد: همان‌طور که حضرت علی(ع) خوارج را در یک روز نابود کرد، برای ملت ایران نیز نابودی آنان به‌مثل شمشیر مولای متقیان امام علی(ع) خواهد بود.

وی به کشورهای حامی داعش هشدار و گفت: عربستان، رژیم صهیونیستی و کشورهای ذره‌بینی حوزه خلیج‌فارس بدانند که اگر بخواهند علیه ایران شیطنتی کنند و ملت ما را امتحان کنند هزینه سنگینی برای آنان خواهد داشت و مسلماً بازنده اصلی آنان هستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: این کشورها باید در رفتار مواضع خود تأمل کنند و جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان قدرت برتر منطقه بشناسند و به آن احترام بگذارند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه