اخبار داغ

یادداشت /

حذف منتقد، برگرفته از آزادی بیان است یا خفقان رسانه ای؟

حذف منتقد، برگرفته از آزادی بیان است یا خفقان رسانه ای؟
کافیست اهل رسانه باشی و در چهارسال اخیر نوع قلمت از جنس بیان حقایق باشد در آن صورت بدون شک طعم احضار به دادگاه و تهدید را درک کرده و تفاوت فاحش آزادی بیان و خفقان رسانه ای را لمس کرده اید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اهوازنوین  :کافیست اهل رسانه باشی و در چهارسال اخیر نوع قلمت از جنس بیان حقایق باشد در آن صورت بدون شک طعم احضار به دادگاه و تهدید را درک کرده و تفاوت فاحش آزادی بیان و خفقان رسانه ای را لمس کرده اید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین  ,

بد نیست بدانید تاریخچه فشار به منتقدین پروژه ای بود که از سال اول دولت تدبیر کلید خورد و با برخوردهای “گازانبری” نسبت به رسانه های منتقد خیلی زود شعار زنده باد منتقد من جایش را به زنده باد حامی من داد.

,

اکنون نیز مشاورین رسانه ای دولت به دنبال ایجاد فضای حذف منتقد در فضای رسانه ای کشور هستند همچنین استاندار خوزستان نیز طی حرکتی ناشیانه برخلاف تلاش نهادهای صنفی رسانه در دعوت اهالی رسانه به وحدت و همدلی با خط کشی بین رسانه ها ظهر امروز نشستی با عنوان دیدار استاندار با رسانه های حامی دولت برگزار کرد.

,

محوریت اصلی جلسه تشکر از زحمات رسانه های حامی روحانی در ایام انتخابات و برجسته سازی اقدامات دولت در استان بوده و طی حرکتی نرم؛ رویکرد حذف رسانه های منتقد دولت را در دستور کار قرار دادند.

,

بنظر میرسد شریعتی برای بقای جایگاهش در استان دست به دامان مشاورین رسانه ای شده که بجای راه ؛چاه را نشانش داده و؛ وی را وارد بازی ایجاد دوقطبی در فضای رسانه ای استان کرده اند که اهداف و انتهای مسیرش کاملا قابل پیش بینی است.

,

استاندار خوزستان بداند خط کشی های مخرب و غیراصولی،رسانه های استان به دو دسته رسانه های حامی دولت و غیر حامی دمیدن در آتشی است که قبل از هرکسی دودش در چشم شریعتی خواهد رفت، زیرا در چنین فضایی نباید انتظار داشت رسانه هایی که مورد بی مهری قرار گرفته اند ساکت بنشینند و نظاره گر خط کشی های جناحی استاندار باشند.

,

 معصومه فتحعلی پور

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه