اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قصرقند:

اولین مرغداری قصرقند به بهره برداری رسید/ کشورهای همسایه بازار هدف خوبی برای تولیدات داخلی است

اولین مرغداری قصرقند به بهره برداری رسید/ کشورهای همسایه بازار هدف خوبی برای تولیدات داخلی است
مدیر جهاد کشاورزی قصرقند گفت: اولین واحد مرغداری شهرستان با سرمایه گذاری بیش از 10میلیارد ریالی بخش خصوصی و ایجاد اشتغال 20نفری در قصرقند به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رفیع دهواری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به بهره برداری از اولین مرغداری شهرستان قصرقند، اظهار داشت: برای اولین بار در قصرقند و با سرمایه گذاری بیش از 10 میلیارد ریالی بخش خصوصی اولین مرغداری این شهرستان به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

وی افزود: این واحد تولیدی می تواند در هر دوره پرورش بیش از 40 تن گوشت سفید مرغ تولید کرده و راهی بازار مصرف کند.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان  قصرقند خاطرنشان کرد: با افتتاح این واحد مرغداری به صورت مستقیم برای 20 نفر از شهروندان شغل ایجاد شده است که دیگر شغل های ایجاد شده به صورت غیر مستقیم در ارتباط با این مرکز میتوان به مراتب بیشتر باشد.

,

وی با اشاره به اینکه شهرستان قصرقند تاکنون وارد کننده گوشت سفید بود و مرغ مورد نیاز شهروندان از شهرستان های دیگر تامین می شد، بیان کرد: اینک با بهره برداری از این مرکز تولیدی این شهرستان نه تنها میتواند گوشت مورد نیاز خود را تامین کند بلکه میتواند بخشی از مرغ های پرورش یافته را روانه بازارهای مصرف در دیگر شهرستان های استان کند.

,

دهواری در پایان با بیان اینکه کشورهای همسایه سیستان و بلوچستان می تواند بازار هدف خوبی برای تولیدات داخلی باشد، تصریح کرد: جوانان جویای کار و سرمایه گذاران بومی سیستان و بلوچستان می توانند با سرمایه گذاری در واحد های تولیدی در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداشته و در کنار تامین نیازهای داخلی و ایجاد اشتغال زمینه صادرات محصولات ایرانی را به بازار های جهانی فراهم کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه