اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه پزشکی لرستان:

احداث کلینک ناباروری در دستور کارخیرین سلامت

احداث کلینک ناباروری در دستور کارخیرین سلامت
قائم مقام دانشگاه پزشکی لرستان گفت:خیرین سلامت استان احداث کلینیک کانسر زنان، به همراه سرای بیمار، و مرکز ناباروری را در دستور کار خود دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ نادر همتی قائم مقام دانشگاه پزشکی لرستان شامگاه دوشنبه در مراسم خیرین سلامت استان لرستان که در هتل حامی شهر خرم‌آباد برگزار شد ضمن تقدیر از خیرین حوزه سلامت گفت: خیرین حوزه سلامت فعالیت خود را را در دو سال پیش آغاز کرده است در این زمینه شکوفایی بسیارخوبی در عرصه مشارکت‌های مردمی شاهد بودیم و توانستیم بیش از 60 میلیارد تومان مشارکت مردمی را تا کنون داشته  باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

همتی افزود: ما در امور مشارکت‌های اجتماعی توانستیم  پیشرفت 30 درصدی  234 پروژه  اجرای را داشته باشیم و این  کاردر تاریخ بهداشت استان  کاملا بی‌سابقه‌ای است و ظرف کمتر از 18 ماه به دانشگاه تحویل داده می‌شود.

,

قائم مقام دانشگاه پزشکی لرستان گفت: در حوزه خیرین سلامت 22 پروژه بهداشتی درمانی را داشتیم که می توان گفت کار عملیات احداث این پروژها به پایان رسیده است  و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

,

وی با اشاره به  احداث مرکز شیمی درمانی توسط موسسه حمایت از بیماران سرطانی نور در خرم‌آباد گفت: قرار داد فاز دوم این مرکز منعقد شدکه کلنگ زنی آن توسط نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت و به زودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

,

قائم مقام دانشگاه پزشکی لرستان بیان داشت: احداث بیمارستان یا کلینیک کانسر زنان، همراه سرای بیمار، مرکز ناباروری را مشارکت خیرین سلامت در دستور کار داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه