اخبار داغ

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی مطرح کرد؛

سرانه ورزشی استان مرکزی پایین‌تر از میانگین کشوری/تکمیل پروژه‌های ورزشی استان نیازمند ۶۵ میلیارد تومان اعتبار

سرانه ورزشی استان مرکزی پایین‌تر از میانگین کشوری/تکمیل پروژه‌های ورزشی استان نیازمند ۶۵ میلیارد تومان اعتبار
مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی استان پایین تر از میانگین کشوری گفت: در حال حاضر سرانه ورزشی در استان مرکزی برای هر نفر ۸۶ سانتیمتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ عابد حقدادی مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی در بازدید از پروژه‌های عمرانی استان گفت: سرانه ورزشی سالن‌های روباز و سرپوشیده کشور در حال حاضر یک مترمربع است و استان مرکزی با دارا بودن این سرانه جزو استان‌های متوسط رو به بالای کشور محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

14

, 14, 14,

حقدادی با بیان اینکه هم اکنون مشکل کمبود فضای ورزشی در استان مرکزی وجود ندارد، اظهار کرد: ۶۸۹ مکان ورزشی در نقاط مختلف استان مرکزی دایر است.

,

وی ادامه داد: از مجموع مکان های ورزشی استان تعداد ۲۰۲ مکان متعلق به اداره کل ورزش و جوانان، ۱۷۳ مکان در مالکیت نهاد های عمومی و بقیه در اختیار بخش خصوصی است که با نظارت مستقیم اداره کل ورزش و جوانان این استان اداره می شوند.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر۱۱۱پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در سطح استان وجود دارد ، بیان کرد: بهره برداری از این پروژه ها سرانه ورزشی استان مرکزی را به میانگین کشوری نزدیک می کند.

,

حقدادی با تاکید بر اینکه تکمیل و تجهیز پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در سطح استان نیازمند ۶۵ میلیارد تومان اعتبار است افزود: حدود ۷۰ درصد این طرح ها استانی و بقیه ملی هستند و در صورت تخصیص اعتبار لازم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری ساخته خواهند شد.

,

مدیرکل ورزش وجوانان استان با اشاره به اینکه طرح‌ها نیم تمام ورزشی در شهرستان‌های مختلف استان پراکنده هستند، افزود: بیشترین طرح‌ها مربوط به شهرستان اراک و کمترین در شهرستان آشتیان است.

,

حقدادی خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبار لازم سه پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در سطح استان افتتاح می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه