اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان:

غفلت از شبیخون فرهنگی موجب زمینگیری برخی دستگاه های فرهنگی شده است/ جوان امروز آتش به اختیار در مقابل دشمن عمل می کند

غفلت از شبیخون فرهنگی موجب زمینگیری برخی دستگاه های فرهنگی شده است/ جوان امروز آتش به اختیار در مقابل دشمن عمل می کند
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: غفلت از شبیخون فرهنگی دشمن موجب زمینگیری برخی دستگاه های فرهنگی و کاهش اثرگذاری آنها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین بیات امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص واژه آتش به اختیار، اظهار داشت:هنگامی که دستگاه های فرهنگی که باید هدایت فرهنگی جامعه را برعهده بگیرند، نمی توانند به خوبی عمل کرده و پیام انقلاب اسلامی را انتشار دهند، نیروهایی از جمع آتش به اختیارها باید در این عرصه وارد شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی دشمن با جنگ نرم و ابزارهای رسانه ای قوی به دنبال رسیدن به اهداف خود است،تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی باید ابزارهای خود را برای مقابله با تهاجم و نفوذ فرهنگی دشمنان قوی و به روز می کردند که متاسفانه این امر محقق نشده است.

,

این مسئول بیان داشت: غفلت از شبیخون فرهنگی دشمن موجب زمینگیری این نیروها و کاهش اثرگذاری آنها شده است.

,

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه اگر نیرویی زمینگیر شود ارتباط خود را با قرار گاه قطع می کند،تصریح کرد: اینچنین نیروی توان مقابله با هجمه های دشمن را نخواهد داشت.

,

بیات با اشاره به اینکه اختلالات دستگاه های فرهنگی کشور موجب شده تا جریان انقلاب اسلامی به خوبی هدایت نشود،تصریح کرد:مقام معظم رهبری حکم آتش به اختیار را به دانشجویانی دادند که دغدغه دارند.

,

وی با بیان اینکه همواره اعتماد به جوانان در عرصه های مختلف انقلاب موجب شده تا انقلاب از بحران ها عبور کرده و خود را بازسازی کند،خاطرنشان کرد: اعتماد مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی به جوانان امر مبارکی است که باید منتظر آثار خوب آن بود.

,

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه جوانان ایرانی هیچ گاه رهبرشان را نا امید نمی کنند،بیان داشت: آتش به اختیار دارای آثار و برکات بسیاری در سطح جامعه خواهد بود.

,

بیات با بیان اینکه عده ای فرصت طلب در جامعه منتظر هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند،ادامه داد: چنین افرادی از هر فرصتی برای تشویش اذهان عمومی استفاده می کنند تا نظر مردم جامعه را نسبت به انقلاب ،آرمان ها و جوانان انقلابی و بسیجی برگردانند.

,

وی گفت :جوانان انقلابی دستور مقام معظم  رهبری را گرفته و مردم و رهبری را نا امید نمی کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه