اخبار داغ

کارآفرین قزوینی:

با تسهیلات بسیج سازندگی کارگاه تولیدی راه‌اندازی کردم/ برای 25 نفر اشتغال‌زایی شد

با تسهیلات بسیج سازندگی کارگاه تولیدی راه‌اندازی کردم/ برای 25 نفر اشتغال‌زایی شد
کارآفرین قزوینی بیان کرد: هم اکنون در کارگاه 25 نفر از بانوان بومی منطقه تاکستان مشغول به کار هستند و روزانه 500 کیلوگرم میوه تر خریداری شده و از این 500 کیلوگرم حدود 60 کیلوگرم میوه خشک تهیه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهناز سلیمانی جوان کارآفرین 36 ساله قزوینی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در برهه ای از  زمان زندگی می‌کنیم که نشستن و منتظر روزی بودن کاری بیهوده است و برای بدست آوردن آرامش و آسایش باید تلاشی مضاعف کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی گفت: از سال 82 کارشناس بیمه در مزارع بودم و برای خسارت کشاورزانی که بیمه بودن برای دریافت خسارت نامه نگاری می‌کردم؛ این اتفاق باعث شد تا به جلوگیری از این خسارات فکر کنم. 

این کارآفرین قزوینی عنوان کرد: راهکارهای متعددی را مورد بررسی قرار دادم تا به خشک کردن میوه رسیدم و موضوع را به صورت کارشناسی و دقیق مورد بررسی قرار دادم.

وی با بیان اینکه از ابتدای دی ماه سال 95 کارآفرینی را شروع کردم، گفت: در ابتدای مهر ماه سال 95 جایی را برای شروع کرایه کردم و به دنبال مجوز اداره بهداشت رفته و و تا کارگاه را تجهیز کنم، ابتدای دی ماه بود و اولین محصول روانه بازار شد. 

سلیمانی ادامه داد: در ابتدا یک دستگاه خشک کن که ساخت ایران بود را تهیه کردم و بعد با خرید ملزومات مورد نیاز کار، تقریبا 100 میلیون تومان هزینه و کار خود را شروع کردم.

وی عنوان کرد: هم اکنون در کارگاه 25 نفر از بانوان بومی منطقه تاکستان مشغول به کار هستند و روزانه 500 کیلوگرم میوه تر خریداری شده و از این 500 کیلوگرم حدود 60 کیلوگرم میوه خشک تهیه می‌شود.

این کارآفرین قزوینی بیان کرد: به طور میانگین در ماه حدود 30 میلیون تومان درآمد کسب می‌کنم و بعد از کسر هزینه‌ها 5 میلیون تومان سود خالص بدست می‌آورم و در نظر دارم تا با خرید دستگاه‌های بیشتر سود خالص را به 20 میلیون تومان افزایش دهم. 

وی ابراز کرد: با کمک‌های بسیج سازندگی این کارگاه را راه اندازی کردیم و امید دارم این سازمان برای گسترش این کارگاه کمک کند تا بتوانم برای افراد بیشتری شغل ایجاد کنم. 

وی در پایان گفت: جوانان امروز نباید ترس از دست به کار شدن داشته باشند و باید برای پیشرفت بتواند ریسک منطقی کنند و نباید منتظر شغلی دولتی باشند؛ زیرا که امروزه تنها استخدام بودن در اداره یا سازمان نمی‌تواند مایحتاج زندگی را تامین کند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه