اخبار داغ

امام جمعه تکاب تاکید کرد

لزوم توجه به مسئله اشتغال و معیشت کارگران معادن

لزوم توجه به مسئله اشتغال و معیشت کارگران معادن
امام جمعه تکاب با انتقاد از دخالت نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در امورات تکاب، گفت: این امورات موجب ایجاد اختلاف قومیتی می شود و به همین دلیل نباید از سوی نماینده دیگر شهرستان ها چنین مباحثی مطرح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازاروم نیوز،حجت الاسلام و المسلمین عیسی برادری در جلسه شورای اداری تکاب با اشاره به وضعیت معادن این شهرستان، اظهار داشت: سرمایه گذاری و فعالیت در بخش معدن نباید موجب ضربه زدن به محیط زیست و زندگی عادی مردم شود. به همین دلیل نیازمند توجه و پیگیری بیشتر مسئولین مربوطه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: همچنین فعالیت کارخانه ها و معادن نیز نباید با هر بهانه ای تعطیل و تحت الشعاع حواشی قرار گیرد.

,

امام جمعه تکاب بیان داشت: در روزهای اخیر شاهد برخی حوادث در معدن طلای آق دره بودیم که همین امر موجب واکنش نمایندگان مختلف شد. اما در این میان واکن نماینده مهاباد نسبت به وضعیت اهالی روستای آق دره امری بود که خارج از حوزه مسئولیتی وی و بی ربط با ایشان بوده است.

,

وی ادامه داد: این اقدام نماینده مهاباد امر شایسته ای نبوده و نباید در چنین مباحثی دخالت داشته باشند.

,

حجت الاسلا برادری، این دخالت را موجب ایجاد اختلافات قومی در منطقه دانست و تاکید کرد: نماینده مردم مهاباد نباید به بهانه رسیدگی به مشکلات کارگری، در مسائل مربوط به شهرستان تکاب دخالت کند و در صدد ایجاد شکاف و اختلافات قومی و مذهبی میان مردم باشد.

,

وی بیان اینکه اظهار نظر در مورد مسایل مربوط به معدن تکاب باید قانونمند و مستند باشد، اظهارکرد: مسئولان و نمایندگان مجلس در مورد مشکلات کارگری تکاب به گونه ای اظهار نظر کنند که موجب تحریک مردم و سوء استفاده برخی رسانه ها نشود و در گفته های خود اصل قضیه را مدنظر قرار دهند.

,

امام جمعه تکاب، در پایان خاطرنشان کرد: اینکه برخی برای مطالبه و درخواست شغل از معادن به روش های غیرعقلانی دست زنند امری ناپسند است و در این مورد باید تدابیر مناسبی اندیشیده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه