اخبار داغ

مدیر کنترل کیفیت و مسئول فنی شرکت مقوای بهداشتی خزر:

حمایت از تولید بومی به اشتغال جوانان شهرستان کمک می کند

حمایت از تولید بومی به اشتغال جوانان شهرستان کمک می کند
مدیر کنترل کیفیت و مسئول فنی شرکت مقوای بهداشتی خزر، گفت: از همشهریان، صنف قنادان و نانوایی ها تقاضا دارم از کالای شهر خودمان که تنها کارخانه فعال در صنعت مقوای بهداشتی در گیلان است حمایت کنند چرا که این کار باعث افزایش تولید و استفاده بیشتر از نیروهای جدید که قاعدتا فرزندان شهرستان شفت هستند خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اله پور لپوندانی مدیر کنترل کیفیت و مسئول فنی شرکت مقوای بهداشتی خزر در گفت و گو با صبح شفت، اظهار کرد: این افتخار را دارم که در شهرک صنعتی شهرم کارخانه ای وجود دارد که تنها کارخانه فعال در صنعت مقوای بهداشتی در گیلان و تنها صادر کننده ورق و جعبه شیرینی در کشور است و در آن انجام وظیفه می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح شفت,

وی با بیان اینکه صنف قنادان شفت باید بداند که در این شهرستان چنین کارخانه ای وجود دارد که
تمام پرسنل و همکاران اینجانب فرزند همین خاک هستند، گفت: اگر فقط جنبه همشهری بودن را در نظر بگیریم باید از این واحد صنعتی حمایت کنیم.

,
,

مدیر کنترل کیفیت و مسئول فنی شرکت مقوای بهداشتی خزر افزود: ما تا این لحظه به بازار تهران، کرج، اصفهان و حتی کرمان در دور دست ترین نقطه ایران محصول خود را عرضه می کردیم ولی از چندی پیش تصمیم به ورود به بازار گیلان گرفتیم که به دلایلی به آن ورود نکرده بودیم.

,

وی افزود: از هم استانی ها، صنف قنادان و نانوایی ها تقاضا دارم از کالای شهر خودمان حمایت کنند چرا که این کار باعث افزایش تولید و استفاده بیشتر از نیروهای جدید که قاعدتا فرزندان شهرستان شفت است خواهد شد.

,

پور لپوندانی گفت: محصولات این شرکت حتی با قیمت پایین تر و کیفیت بالاتری نسبت به سایر واحدهای استان های دیگر در شهر خودمان وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه محصول شرکت مقوای بهداشتی خزر را به کشورهای عراق و گرجستان هم صادر می کنیم، بیان کرد: حمایت از تولید بومی به اشتغال جوانان شهرستان کمک می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه