اخبار داغ

دانشجو پزی به سبک مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز

دانشجو پزی به سبک مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز
گرمای ۵۰درجه هوا، خوابگاه های متراکم از جمعیت و حتی همزمانی ایام امتحانات با ماه مبارک رمضان هیچ کدام از عزم دانشجویان برای درس خواندن نمی کاهد اما زمانیکه مشکل سیستم سرمایشی به سایر مسائل افزوده شود قطعا مشکلت جدی برای دانشجویان ایجاد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از موج چهارم، گرمای طاقت فرسای چند روز اخیر استان خوزستان از یک طرف و نقص فنی سیستم های خنک کننده خوابگاه دخترانه ی حضرت معصومه«س»، از طرف دیگر، موجب اعتراض گسترده و دنباله دار دانشجویان این دانشگاه به مسئولین دانشگاه شهید چمران اهواز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , موج چهارم, ،,

 

,

ریختن یخ در چیلرها تنها ابتکار مسئولان در گرمای ۵۰درجه

, ریختن یخ در چیلرها تنها ابتکار مسئولان در گرمای ۵۰درجه,

 

,

ریحانه دانشجوی یکی از بلوک های خوابگاه دانشجویی در همین خصوص به خبرنگار ما گفت: سیستم سرمایشی و گرمایشی این خوابگاه همانند فن عمل می کند که در تابستان سرما و در زمستان گرما تولید می کند. دهه اول خردادماه همزمان با ریزگردهای شدید در اهواز سیستم سرمایشی بار دیگر دچار مشکل شد که برای رفع این معضل درخواست چاره کردیم.

,

وی با انتقاد از اینکه تنها ابتکار مسئولان دانشگاه ریختن یخ در مخازن بود، ادامه داد: با گذشت چند روز نه تنها چاره ای اندیشیده نشد بلکه شرایط به مراتب برای ما سخت تر شد.

,

 

,

پاسکاری مشکل سرمایشی خوابگاه به دولت های پیش

, پاسکاری مشکل سرمایشی خوابگاه به دولت های پیش,

 

,

فاطمه یکی دیگر از دانشجویان با اشاره به اینکه مجبور به اعتراض شدیم تا مسئولان صدایمان را بشنوند، گفت: مسئولان خوابگاه نور را برای انتقال تعدادی از دانشجویان در نظر گرفته اند اما باتوجه به قرار داشتن در ایام امتحانات این جابجایی به ما لطمه می زند.

,

وی افزود: قسمت دردناک این ماجرا آنجا است که مسئولان مدعی شدند انتظار گرم شدن هوا و بروز این مشکل را نداشتند. درحالیکه سال هاست دانشجویان با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند ضمن آنکه از مسئولان می خواهیم بجای اختلاط مسائل علمی با دیدگاه های سیاسی خود تمرکز خود را برحل مشکلات دانشجویان بگذارند.

,

 

,

سواره از پیاده خبر ندارد

, سواره از پیاده خبر ندارد,

 

,

یکی دیگر از دانشجویان در پاسخ به این اظهارات گفت: رئیس دانشگاه حق دارد که از بروز این مشکلات بی خبر باشد. وقتی تمام مدت در اتاق خنک است و زحمت سرکشی را به خود نمی دهد بیش از این نمی توان انتظار داشت؛ در ضرب المثل ها نیز گفته اند که سواره از پیاده خبر ندارد!

,

 

,

قطع اینترنت خوابگاه اوج تدبیر مسئولان

, قطع اینترنت خوابگاه اوج تدبیر مسئولان,

 

,

محبوبه دیگر دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز پرده از امر دیگری برداشت و خاطر نشان کرد: در پی بالا گرفتن اعتراضِ به حق دانشجویان، تنها تدبیر مسئولان قطع کردن اینترنت وای فای خوابگاه حضرت معصومه(س) بوده است.

,

تحمل گرمای ۵۰درجه در روزه داری سزاوار تحصیل در دانشگاه چمران است؟

,

 

,

خانم عشوری در پاسخ به این پرسش که آیا به گفته ریاست دانشگاه بسته شدن درب خوابگاه به روی دانشجویان کذب است یا خبر یادآور شد: مسئولان خوابگاهحضرت معصومه (س)  با بستن درب خوابگاه تصور کردند که می توانند مانع اعتراض ما شوند. جای تعجب است که در عصر تکنولوژی شاهد چنین اقدامات قهری آن هم در حق قشر دانشجو هستیم.

,

 

,

وی ادامه داد: ما با صدها امید از شهر محل زندگی خود به اهواز آمده ایم تا در دانشگاه پرآوازه شهید چمران تحصیل کنیم. اما واقعا سزاوار است که در کنار کمبود شدید امکانات آموزشی، گرمای ۵۰درجه هوا در ایام روزه داری را هم تحمل کنیم؟

,

 

,

غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در پاسخ به دغده های این دانشجویان به ذکر این نکته اکتفا کرد که: در فضای مجازی هرکسی می‌تواند هر چیزی بگوید و کسی جلوی دانشجویان را نیز در این زمینه نگرفته است. ما کارهایی که می‌توانستیم برای دانشجویان انجام داده‌ایم و تا حدودی زمینه‌ها برای حل مشکلات دانشجویان فراهم شده است!!

,

 

,

سوالی که همچنان پابرجا می ماند آنکه، اگر سیستم سرمایشی سالهاست فرسوده است چرا در تعطیلات تابستان سال گذشته برای تعمیرات اقدامی صورت نگرفت؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه