اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان مازندران:

داعش گوشه‌ای کوچک از قدرت جمهوری اسلامی ایران را چشید

داعش گوشه‌ای کوچک از قدرت جمهوری اسلامی ایران را چشید
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون که داعش به خود جرأت داد که مرکز دموکراسی کشور ما یعنی مجلس شورای اسلامی را مورد حمله قرار دهد، لازم بود تا گوشه‌ای کوچکی از قدرت جمهوری اسلامی را بچشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، شمس‌الله شریعت‌نژاد در گفت‌و‌گو با تنکابن24، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مراکز فرماندهی تروریست‌ها در سوریه، اظهار کرد: در زمان جنگ از داخل عراق به پایتخت کشور ما موشک شلیک می‌شد و ما از اینکه نمی‌توانیم مقابله به مثل کنیم، ناراحت بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, تنکابن24,

وی با بیان اینکه در طول سالیان بعد از جنگ، نیروهای نظامی ایران با همت دانشمندان ایرانی مسلط به انواع موشک‌ها شدند، افزود: اکنون که داعش به خود جرأت داد که مرکز دموکراسی کشور ما یعنی مجلس شورای اسلامی را مورد حمله قرار دهد، لازم بود تا گوشه‌ای کوچکی از قدرت جمهوری اسلامی را بچشد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد با اشاره به سوءاستفاده داعشیان از حسن نیت جمهوری اسلامی و محافظان مجلس نسبت به مردم و سهولت دسترسی به نمایندگان خود، تصریح کرد: آنان از این سهولت در دسترسی به نمایندگان سوءاستفاده کردند و توانستند حملات تروریستی خود را انجام دهند.

شریعت‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: به همت عزیزان سپاه، آنان متوجه شدند که جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان به جد مصمم است و اجازه کم‌ترین تخطی را به احدی نمی‌دهد.
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه