اخبار داغ

اورژانس اجتماعی شهرستان ایذه افتتاح شد

اورژانس اجتماعی شهرستان ایذه افتتاح شد
اورژانس اجتماعی در جهت کاهش آسیب ها و پیشگیری از جمله مواردی نظیر خودکشی،کودک آزاری،همسر آزاری،مداخله در بحرانهای اجتماعی و …. فعالیت اجتماعی خود را شروع خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ایذه در گفت و گو با عصر ایذه مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان ایذه بصورت موقت در مکان اداره بهزیستی ایذه افتتاح تا پس از تکمیل شدن ساختمان مختص پایگاه اورژانس اجتماعی در مکان مجتمع شهید فیاض بخش واقع در خیابان شهید ضعفایی جنب پارک لاله رسما با حضور مدیرکل محترم بهزیستی خوزستان و مسئولین شهرستان در هفته بهزیستی (هفته آخر تیر ماه) افتتاح خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر ایذه ,

سعادت سواری گفت: اورژانس اجتماعی در جهت کاهش آسیب ها و پیشگیری از جمله مواردی نظیر خودکشی،کودک آزاری،همسر آزاری،مداخله در بحرانهای اجتماعی و …. فعالیت اجتماعی خود را شروع خواهد کرد.

,

وی عنوان کرد: مداخله به موقع با استانداردهای مختلف و بکارگیری نیروهای متخصص و تحصیل کرده  با آموزش های علمی در بحرانهای فردی، اجتماعی، خانوادگی از وظایف این اورژانس ، به صورت پایگاه ثابت و تیم سیار به همشهریان خدمت رسانی خواهد کرد.

,

سواری اضافه کرد: ویژگی خودرو اورژانس اجتماعی به موقع بودن، در دسترس بودن، تخصصی بودن کار تیمی و مسئله یابی به موقع و کنترل و کاهش بحرانهای فردی،خانوادگی،اجتماعی، جایگزین مداخلات روانی و اجتماعی بجای مداخلات انتظامی و قضایی، پیشگیری از وقوع جرم و ارتقاء توانمندی افراد در معرض آسیب اجتماعی، زوجین در معرض طلاق از اهداف این طرح است.

,

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ایذه گفت: اورژانس اجتماعی به صورت پایگاه دائم (ثابت) و سیار «خودروی اورژانس اجتماعی» خط تلفن ۱۲۳ در این شهرستان افتتاح و آماده خدمت رسانی می باشد.

,

 

,

, , ,

وی تصریح کرد: زوجین در معرض طلاق، کودک آزاری،خشونت خانوادگی و افرادی که تمایل به خودکشی دارند و یا خودکشی نافرجام داشتند می‌توانند از طریق مشاورین اورژانس اجتماعی خدمات رایگان دریافت کنند.

,

سعادت سواری در خصوص افراد بکارگیری شده گفت: جهت گزینش افراد به ستاد اداره کل بهزیستی استان معرفی شد و هیچ دخالتی در جذب نیروها نداشته ایم.

,

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ایذه در پایان عنوان کرد: قراردادی بالغ بر ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال با مرکز مشاوره ای در شهرستان منعقد شد و کلیه هزینه ها و حقوق و مزایای پرسنل بر عهده طرف قرارداد می باشد و سازمان بهزیستی بطور مستقیم بر نحوه عملکرد این اورژانس نظارت خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه