اخبار داغ

روز قدس روز اتحاد مسلمین است

روز قدس روز اتحاد مسلمین است
راه فاروج- نماینده مردم شهرستان قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی روز قدس را روز اتحاد مسلمین دانسته و افزود: حضور مردم در راهپیمایی این با توجه به شرایطی که منطقه دارد یقیناً چشمگیر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ نماینده مردم شهرستان‌های قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس گفت: نام گزاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی (ره) به‌عنوان روز قدس یک استراتژی و راهبرد ویژه برای اتحاد مسلمانان جهان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه فاروج,

دکتر هادی شوشتری در ادامه افزود: این نامگزاری با این هدف صورت گرفت که توجه افکار عمومی جهان اسلام را به مهم‌ترین مسئله و مهم‌ترین اولویت خودش یعنی فلسطین متوجه بکند.

,

وی همچنین بیان کرد: امسال نیز مسلمانان جهان با توجه به شرایطی که در منطقه و جهان اسلام وجود دارد همه حضور چشمگیر و فراگیری را در راهپیمایی خواهند داشت.

,

شوشتری با تأکید بر اهمیت حضور مردم ایران در این راهپیمایی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی نیز در روز جمعه یک مشارکت فراگیر و یک حضور پررنگی را در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت و انشالله این روز را مثل گذشته ماندگار و ثابت نگه خواهند داشت.

,

 

,

پایان خبر/.77

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه