اخبار داغ

موسسه کاسپین؛ مورد اعتماد مردم، ناجی فرشتگان

موسسه کاسپین؛ مورد اعتماد مردم، ناجی فرشتگان
معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: به موسسه کاسپین مجوز ایجاد 60 شعبه جدید داده شد که تا روز چهارشنبه به چرخه فعالیت اضافه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، در صورتی که مسئولیت پرداخت مطالبات مردم از موسسه فرشتگان به موسسه بزرگ کاسپین سپرده شده است ولی پیگیری های طلبکاران موسسه فرشتگان برای دریافت طلب های خود توسط موسسه کاسپین باعث شده است تا سپرده گذاران این موسسه بزرگ با نگرانی هایی روبرو شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

این اتفاق در صورتی در بعضی شهرهای کشور رخ داده است که به نقل از معاون بانک مرکزی مجوز ایجاد 60 شعبه جدید نیز به موسسه کاسپین داده شده تا از نگرانی های مردم کاسته شود.

موسسه کاسپین یکی از موسسات دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی می باشد که نام آن نیز در سایت مرکزی به آدرس www.cbi.ir درج شده است.

گفتنی است بانک مرکزی در اطلاعیه ای از مردم خواسته است نسبت به انتشار شایعات ورشکستگی بعضی از موسسات و بانک ها از جمله موسسه کاسپین بی توجه باشند.

موسسه کاسپین با تدبیر هیات مدیره و مدیرعامل در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتری قرار گرفته است و علاوه بر خدمات دهی به مشتریانش، بار سنگین پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسه فرشتگان را هم بر دوش می کشد لذا با اعتماد و همراهی مردم به زودی از این پیچ مهم عبور خواهد کرد.

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: به موسسه کاسپین مجوز ایجاد 60 شعبه جدید داده شد که تا روز چهارشنبه به چرخه فعالیت اضافه خواهد شد تا بتوانند در سطح وسیع تر و مطلوب تر به مشتریان خود خدمات دهی کنند.

حیدری گفت: درباره سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان هم در دو مرحله قبل از 28 اردیبهشت، پرداخت مبالغ تا 10 میلیون تومان را اعلام کرده بودیم و از نهم خرداد پرداخت سپرده های تا 20 میلیون تومان را اغاز کرده است.

معاون نظارتی بانک مرکزی تصریح کرد: ان شاء الله تا قبل از عید سعید فطر ما پرداخت سپرده های تا 50 میلیون تومان را در تعاونی فرشتگان شروع خواهیم کرد و به این ترتیب 93 درصد تعداد سپرده گذاران تعاونی فرشتگان تعیین تکلیف خواهند شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه