اخبار داغ

سهمیه آب نوار ساحلی به میزان٥٠٠ متر مکعب افزایش خواهد یافت

سهمیه آب نوار ساحلی به میزان٥٠٠ متر مکعب افزایش خواهد یافت
پس از پیگیری و در خواست عادل دهدشتی فرماندار تنگستان، به دستور باستی معاون امور عمرانی استاندارى سهمیه آب نوار ساحلی بمیزان ٥٠٠ متر مکعب افزایش خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، در راستای پیگیرى عادل دهدشتی فرماندار تنگستان، به منظور تامین کمبود آب اشامیدنی روستاهاى شهرستان به ویژه روستاهاى جنوبی بخش دلوار، جلسه ای با مدیر عامل آب وفاضلاب روستایی و شهری استان، نصورى و یاکیده و مسئولین ابفای روستایی و شهرى شهرستان و معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری در استاندارى، به ریاست باستی معاون امور عمرانی استاندارى برگزار شد.

در این جلسه فرماندار تنگستان گزارش کاملی از وضعیت آب آشامیدنی شهرستان ارائه کرده و با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات و معضلات تاکید کرد و گفت: روند تامین آب روستاهای شهرستان رضایت بخش نیست و روستاهاى جنوبی بخش دلوار هر چند روزى دو الى سه ساعت آبرسانی می شوند که به علت پائین بودن دبی آب، فرسودگی شبکه انتقال، گرفتگی خطوط توزیع و شکستگی هاى مکر، آبرسانی بخوبی انجام نمی شود و نارضایتی شدید حاکم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

وی اظهار داشت: افزایش فشار و دبی آب همراه با بازسازى و نوسازی حوضچه هاى آب و آبرسانی سیار توسط تانکرهاى ابرسان بصورت رایگان را داریم.

,

دهدشتی ادامه داد: بطوری که سرانه مصرف آب به ازاء هر نفر از١٨٠ لیتر در روز به٢١٠ لیتر افزایش داشته و جهت تنظیم سهمیه آب در ورودى هر روستا کنتور مکانیکى نصب و کنتور تحویل دهیار روستا شود، که بدین منظور مبلغ چهار میلیارد ریال جهت ابفار و مبلغ دو میلیارد ریال جهت ابفای شهرى تصویب شد.

,

وی گفت: جهت آبرسانی سیار سه تانکر آبرسان اضافه خواهد شد که در اینصورت با شش تانکر ابرسانی رایگان به بخش هایی از روستاها که تحت هر شرایط ابرسانی انجام نمی شود، با معرفی دهیار آبرسانی شده و بمدت یک هفته نسبت به شناسایی حوضچه ها جهت بازسازى اقدام شود و اعتبار مورد نیاز توسط استاندارى تامین گردد.

,

لازم به ذکر است  پس از پیگیری و در خواست عادل دهدشتی فرماندار تنگستان، به دستور باستی معاون امور عمرانی استاندارى سهمیه آب نوار ساحلی بمیزان ٥٠٠ متر مکعب افزایش خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه